ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سوفوت: دایی، ستاره‌ای که ایران را به نقشه فوتبال جهان وارد کرد


به گزارش خبرگزاری فارس نشریه سوفوت بلژیکی در گزارشی نام گلزن بزرگ تاریخ فوتبال ایران را در زمره 10 بازیکن جهان قرارداده که با توانمندی بسیار و درخشش فراوان، درسطح بین‌المللی برای وطن خویش (ایران) افتخار کسب کردند.

این نشریه ابتدا نوشت آنچه از فوتبال ایران در گذشته می‌دانیم این نکته بوده که فوتبال زیبایی داشته است و مردانش، سبیل‌های خوبی داشته اند.. البته با دایی جدا از مشخصه‌های خوب ایران، می‌دانیم کشوری شیفته فوتبال است. این ستاره غیرقابل انکار در فوتبال ایران، در آلمان و بایرن مونیخ بازی کرد و بیش از 100 گل زد.وی توانست با درخشش خویش نام ایران در نقشه فوتبال جهان بیشتر مطرح کند.

نشریه مذکور افزود:در سال گذشته تیم ملی ایران یکبار دیگر باعث غرور و شجاعت این کشور منحصر بفرد (در جام جهانی برزیل) شد. از زمان مطرح شدن دایی، به فوتبال ایران علاقه نشان می‌دهیم، شاهد قهرمانی پرشور لیگ این کشور هستییم و دربی‌های داغ آن را دنبال می‌کنیم. همه این اتفاقات با مطرح شدن دایی بوجود آمد.

سوفوت همچنین از سعید ال‌عویران(عربستان)، ژورژ وه‌ا(لبیرا)، پل وانچوبه(کاستاریکا)، آندره شوچنکو (اوکراین)، لاندون دونوان(آمریکا)، کارلوس والدرما(کلمبیا)،ریان گیکز(ولز)، یاری لیتمانن(فنلاند) و جک وارنز(ترینیدادتوباگو)به عنوان چهره‌های که با فوتبال خود باعث مطرح‌شدن نام کشورشان در سطح جهانی شدند، نام به میان  آورد.

انتهای پیام/خ


ویدیو مرتبط :
وارد کردن مشخصات در سایت نقشه برداری - نقشه برداران ایران