ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گل‌محمدی: هر 2 تیم صبا و ذوب‌آهن می‌توانستند برنده بازی شوند


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.29 - 17:44

گل‌محمدی نگران تعطیلی لیگ است نه فشردگی مسابقات

تسنیم/ سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: به هیچ عنوان نگران فشردگی مسابقات لیگ نیستم و نگرانی من از تعطیلی این رقابت‌هاست.
یحیی گل‌محمدی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت:‎ بازی جاندار و خوبی بود و موقعیت‌های خوبی روی دو دروازه خلق شد. هر دو تیم می‌توانستند در این بازی برنده شوند، اگر از فرصت‌ها استفاده می‌کردند.
وی در ادامه افزود: پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی مقابل صبا داشته باشیم، چرا که تعداد زیادی از بازیکنان ما در اردوی تیم‌های ملی بودند و هماهنگی آنها با دیگر بازیکنان برای بازی امروز دشوار بود. از آنجایی که در این مدت بازی دوستانه هم نداشتیم، بازیکنان از شرایط مسابقه به دور بودند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان خاطر نشان کرد: اینجا در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم بازی با تیم صبا کار سخت و دشواری است که با این شرایط کسب یک امتیاز نمی‌تواند برای ما نتیجه بدی باشد. به هر حال به بازیکنان هر دو تیم صبا و ذوب‌آهن به خاطر ارائه یک بازی جوانمردانه تبریک می‌گویم.
گل‌محمدی در مورد درگیری محمدامین آرام‌طبع با کاوه رضایی، مهاجم ذوب‌آهن در جریان بازی امروز و اینکه آرام‌طبع فصل قبل هم با بازیکنان ذوب‌آهن درگیر شده بود، گفت: این درگیری کاملاً فوتبالی بود. این بازیکنان با هم رفیق هستند و حتی رفت و آمد خانوادگی دارند. درگیری‌هایی از این دست رفاقت بازیکنان را از بین نمی‌برد.
وی با بیان اینکه تیمش باید تا پایان نیم‌فصل با همین شرایط به کار خود ادامه دهد، افزود: اینکه لیگ ادامه پیدا کند، برای تیم ما خیلی خوب است. من به هیچ عنوان نگران فشردگی مسابقات لیگ نیستم و نگرانی من از تعطیلی این رقابت‌هاست.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اعلام اینکه تیمش را در صورت نیاز در نیم‌فصل تقویت خواهد کرد، گفت: در نیم‌فصل گرفتن بازیکن خوب خارجی سخت است و برای گرفتن بازیکن داخلی هم باید از باشگاه آن بازیکن رضایتنامه بگیریم. ما سعی می‌کنیم با همین نفرات به کارمان ادامه دهیم، نفراتی که در فصل گذشته و فصل جاری لیاقت خود را نشان داده‌اند و مجموعه ذوب‌آهن به آنها اعتماد و اعتقاد کامل دارد.
گل‌محمدی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم صبا هافبک‌های خوبی دارد، گرفتن توپ از آنها سخت است، با این وجود در انتقال از دفاع به حمله به ویژه در نیمه اول خوب بودیم و صاحب ضدحملات خوبی هم شدیم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
اعتراض شدید گل محمدی به داور بازی تراکتور و ذوب آهن