ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رضاییان: احتمالا قاچاق مربی کرده ایم!


رضاییان: احتمالا قاچاق مربی کرده ایم!ورزش 3/ مدیرعامل باشگاه ملوان تاکید کرد در انتقال محمد احمدزاده هیچ تخلفی صورت نگرفته است.
با اینکه محمد احمدزاده حدود دو هفته است کارش را در باشگاه ملوان آغاز کرده و حتی در بازی گذشته این تیم مقابل استقلال خوزستان روی نیمکت نشست اما مسئولان باشگاه شهرداری اردبیل همچنان حضور این مربی را در جمع انزلی چی ها غیر قانونی می دانند.
مسعود رضاییان مدیر عامل باشگاه ملوان درباره اینکه اردبیلی ها اعلام کرده اند اجازه نمی دهند احمدزاده مقابل سپاهان روی نیمکت بنشیند به "ورزش سه" می گوید:احتمالا دوستان در تعطیلات نوروز هوای سفر اصفهان به سرشان زده و می خواهند به این شهر سفر کنند چون فقط در این شرایط می توانند جلوی نشستن احمدزاده روی نیمکت را بگیرند.
او ادامه می دهد:مگر قاچاق کرده ایم که می گویند غیر قانونی است،احتمالا قاچاق مربی کرده ایم و خودمان خبر نداریم.ما به کار خودمان مطمئن هستیم و وقتی که سازمان لیگ برای احمدزاده کارت مربیگری صادر کرده یعنی هیچ مشکلی وجود ندارد.
مدیر عامل ملوان همچنین به یک برگه عجیب اشاره می کند:وقتی که از شهرداری اردبیل تاییدیه استعفای احمدزاده را خواستیم آنها یک برگه به ما دادند که استعفای کتبی او بود و فقط زیر آن یک مهر و امضا انجام داده بودند.همان زمان گفتیم که با این برگه نمی شود کاری انجام داد اما دوستان ما در اردبیل تاکید داشتند مشکلی وجود نخواهد داشت.حالا که انها ناراحت شده اند دلیلش این است که فکر می کردند سازمان لیگ آن برگه ای که آنها به ماداده اند را قبول نمی کند. به عبارت بهتر مسئولان شهرداری می خواستند ما را بپیچانند اما ما پیچ نخوردیم.
رضاییان در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید می کند:باشگاه ملوان پشت مربی خودش ایستاده و تمام قد از احمدزاده حمایت می کند حتی اگر قرار باشد خسارت و جریمه ای نیز پرداخت شود ما آن را تقبل می کنیم هر چند که پولی در بساط نداریم و باید آن را از محل درامد های سال آینده مان در سازمان لیگ کسب کنند.مسئولان شهرداری هم اگر اعتقاد دارند کار غیر قانونی صورت گرفته ایرادی ندارد اگر ما و این تیم بازی رو در رو داشتیم نتیجه را سه بر صفر به سود آنها کنند!
او درباره احتمال سقوط تیمش به دسته پایین تر می گوید:به هیچ عنوان ملوان کاندیدای جدی سقوط نیست. از تیم ما واجد شرایط تر برای سقوط هم وجود دارد. انشاالله قبل از دیدار هفته آخر مقابل سیاه جامگان ماندنمان در لیگ برتر را حتمی می کنیم و اجازه نمی دهیم آن بازی برایمان یک فینال باشد.
رضاییان در پایان این گفت و گو اعلام کرد قبل از پایان سال 94 بازیکنان ملوان مبلغی را به عنوان عیدی از باشگاه دریافت کرده اند.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
تقلب مربی مصری از روی دست مربی ایران !! پاارا المپیک 2012