ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



استیماچ: بازیکن تحمیلی نمی‌پذیرم/ تراکتور ماکت تیم‌ملی است


استیماچ: بازیکن تحمیلی نمی‌پذیرم/ تراکتور ماکت تیم‌ملی استکاپ/ سرمربی سپاهان گفت:صحبت های هادی عقیلی را نخوانده ام.
ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: تراکتور در بازی های قبل بسیار خوب بازی کرد. مثل ما که در 9 بازی قبل خوب بودیم ولی نتیجه نگرفتیم. در بازی با پدیده شما می توانستید به راحتی 5 یا 6 گل بزنید.
وی در ادامه افزود: ما برخی از بازیکنان خود را برای این مسابقه نداریم. آن ها مصدومند و در کنار ما نیستند.
سرمربی سپاهان به شوخی گفت: البته نمی توانم اسم آنها را ببرم. پادووانی و سرلک اینجا در تیم حضور ندارند.
سرمربی سپاهان در ادامه خاطرنشان کرد: تراکتورسازی تیم خوبی است و آن ها شمای کوچکی از تیم ملی ایران هستند. امیدوارم بازی مقابل این تیم جذاب و تماشاگرپسندانه از اّب دربیاید.دیدار با تراکتورسازی تبریز برای هردو تیم یک بازی بزرگ و مهم به شمار می آید.
ایگوراستیماچ در کنفرانس خبری دو تیم تراکتورسازی وسپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر دو تیم شرایط مشابهی چه به لحاظ جدولی وچه به لحاظ آمادگی تیمی دارند. اما انتظارات ما از بازی فردا مقابل تراکتورسازی فراتر از گرفتن نتیجه است ما می خواهیم فوتبالی زیبا هم به نمایش بگذاریم.
وی ادامه داد: ما از سیستم و روشی که بازی می کنیم اطمینان خاطر داریم اما آنچه فردا برای ما مهم خواهد بود بازی کردن با تمرکز بالا برابر تراکتورسازی است.
استیماچ درباره تیم تراکتورسازی تبریز عنوان کرد: تراکتور تیم بسیار خوبی است و بازیکنان خوب زیادی در اختیار دارد و اگر در یک جمله بخواهم تراکتور را تشبیه کنم می گویم تراکتورسازی یک تیم ملی کوچک است و ما باز هم تکرار می کنم بازی سختی برابر این تیم داریم.
وی در خصوص بازیکنان غایب تیمش برای بازی فردا گفت: بازیکن محروم خوشبختانه نداریم. اما پادووانی و سرلک دو بازیکن مصدوم ما هستند که در بازی فردا نمی توانیم از آنها استفاده کنیم. با این حال ما نفرات جایگزین خوبی داریم که می توانند جای خالی آنها را پر کنند.
سرمربی تیم سپاهان درباره بازگشت خلعتبری به لیست 18 نفره تیمش برای بازی با تراکتورسازی خاطرنشان کرد: من مربی نیستم که بازیکنان تحمیلی را بپذیرم. اما با این وجود با کمک ها و اطرافیان خودم مشورت می کنم و تصمیم نهایی را می گیرم. اینکه خلعتبری در جمع 18 نفر نبود به دلیل سرماخوردگی که داشت ابتدا در جمع 18 نفر قرار نگرفت ما نمی خواستیم او را به تبریز بیاوریم تا او بتواند استراحت کند و برای بازی مان در لیگ قهرمانان آسیا آماده تر شود اما وقتی دیدیم که سیامک سرلک از ناحیه کمر آسیب دید مجبور شدیم که خلعتبری را به عنوان جانشین وی به تبریز بیاوریم.
ایگو استیماچ در پایان در پاسخ به سوالی درباره مصاحبه هادی عقیلی که در آن نظر سرمربی تیمش را بی اهمیت دانسته بود اذعان داشت: این مصاحبه ای که شما می گویید را من نخوانده ام و نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم. اما با این حال من باید با بازیکنانم صحبت کنم و به آنها بعضی نکات را گوشزد کنم.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
بهترین بازیکن تیم ملی والیبال؟؟