ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



والیبالیست های نشسته بانوان ایران به اردو رفتند


17 ملی پوش از 10 استان كشور در این اردو، تمرینات خود را زیر نظر «مریم ایرانمنش» سرمربی تیم ملی دنبال می كنند.
این اردو تا 25 اردیبهشت ماه در محل اردو تیم های ملی جانبازان و معلولین ادامه دارد.
نسرین فرهادی، طیبه جعفری (چهارمحال و بختیاری)، زهرا عبدی، سمیرا خالقی (زنجان)، معصومه زارعی، ندا پنجه باشی(خراسان رضوی)، عشرت كردستانی، بتول جعفریان، مریم اسحاقی، بتول خلیل‌زاده(كرمان)، زهرا دانایی(گلستان)، زهرا نجاتی عارف(همدان)، سعیده كشوری، اشرف شجاعی (لرستان)، مهری فلاحی( گیلان)، زینب ملكی (اصفهان)، صفیه علی قورچی (تهران)، 17 ملی پوش دعوت شده به این تمرینات هستند.
ایران تاكنون 88 ورزشكار سهمیه پارالمپیك ریو را كسب كرده است كه از این تعداد 30 نفر زن هستند. این تعداد ورزشكار زن ركورد حضور زنان بازی های پارالمپیك را شكسته است.
بازی های پارالمپیك 2016 ریو، از 7 تا 18 سپتامبر (16 تا 27 شهریورماه سال 95) با حضور چهار هزار 350 ورزشكار از 178 كشور جهان برگزار خواهد شد.
در این مسابقات ورزشكاران در 23 رشته با هم رقابت می كنند و در مجموع 528 مدال توزیع خواهد شد كه از این میان 226 مدال به زنان، 264 مدال به مردان و 38 مدال نیز در رشته های میكس توزیع می شود.
از 23 رشته حاضر در این مسابقات، دو رشته پاراكانو و پاراترایتالون (مسابقات سه گانه) برای نخستین بار به مجموع رشته های پارالمپیك افزوده شد.
ورزشی**9250**1545

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بانوان والیبالیست