ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مرادی : از آیان خواهان بخشودگی سعید علی حسینی می شویم


علی مرادی روز یکشنیه در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری در اردبیل به خبرنگار ایرنا افزود: تاماش آیان قرار است در جام بین المللی فجر که روزهای 9 تا 13 خرداد ماه در تهران برگزار می شود شرکت کند و این فرصت بسیار خوبی برای طرح موضوع با وی است.
وی با بیان اینکه علی حسینی وزنه برداری قدرتمند است ، افزود: بی شک اگر او با محرومیت بلند مدت روبرو نمی شد هم اکنون یکی از قدرت های برتر وزنه برداری جهان بود.
به گزارش ایرنا ، ورزش دوستان اردبیلی نیز طوماری به طول 25 متر و با امضای بیش ار 6 هزار نفر خطاب به تاماش ایان تهیه کرده و از وی خواستار بخشودگی محرومیت علی حسینی شده اند.
این طومار قرار است تحویل علی مرادی شود تا از طرف اهالی ورزش دوست اردبیل به ایان داده شود.
وضع قانون جدیدی در فدراسیون جهانی وزنه برداری موجب امیدواری برای بخشودگی علی حسینی شده است و فدارسیون وزنه برداری در تلاش برای این مهم می باشد.
سعید علی حسینی عنوان قهرمانی مسابقات وزنه برداری آسیا در رده نوجوانان در سال 1383 را دارد ، او همچنین رکورد دار رده +105 کیلو جوانان جهان است.
فدراسیون جهانی وزنه برداری در آبان 89 پس از یک سال بررسی پرونده دوپینگ علی حسینی، وی را برای همیشه از شرکت در مسابقات وزنه برداری در تمامی سطوح محروم کرد.
علی حسینی به شدت دوپینگ را رد می کند.
با وجود محرومیت دایمی ، علی حسینی تمرینات خود را متوقف نکرده و همچنان در آمادگی بسر می برد.
6130/6016

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دکتر علی شاه حسینی - کارگاه سرمایه دار شویم