ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آقای آذری! فرافکنی نکنید/ همه می‌دانند داوریها به سود اصفهانی‌ها است


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.17 - 12:23

آقای آذری! فرافکنی نکنید/ همه می‌دانند داوریها به سود اصفهانی‌ها است

کاپ/ عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: متاسفم که اینقدر به باندبازی و این مسائل دامن می زنند.
شهرام دبیری درباره اظهارات سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن مبنی بر اینکه چینش داوران توسط آذری زبان ها انجام می شود و اصفهانی های فوتبال مبرا از هر موضوعی هستند، اظهار داشت: این حرف ها فرافکنی است. همه مردم آذربایجان منتقد فریدون اصفهانیان به عنوان رییس کمیته داوران هستند. آذری اگر کمی کلاهش را قاضی کند، می فهمد که تیمش چقدر از داوری ها سود برده است. همه می دانند داوری های لیگ برتر فوتبال به سود تیم های اصفهانی است.
وی ادامه داد: متاسفم که اینقدر به باندبازی و این مسائل دامن می زنند. اگر به این حرف ها باشد، من هم حرف های زیادی دارم. اصفهانی و آذری و تهرانی و لرستانی همه باید یک هدف داشته باشند و آن هم توسعه فوتبال است. البته این دلیل نمی شود که مشکلات داوری فوتبال ایران حل نشود. واقعا تیم های تهرانی و تبریزی از داوری ها ضربه خورده اند.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال عنوان کرد: خوشحالم که وزیر ورزش به این مساله ورود کرده است. او با دستور خود برای پیگیری این مساله می تواند به فوتبال کشور کمک کند. امیدوارم اگر واقعا پشت پرده ای وجود دارد، مشخص شود.
دبیری در پایان افزود: امیدوارم مسئولان کمیته داوران و شخص دبیرکل به مساله داوری ها ورود کنند و نگذارند حقی از تیمی پایمال شود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
نماینده بروجرد؛آقای روحانی ، عروسی برگزار نکنید؟!