ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قهرمان نشدن پرسپولیس به ماربطی ندارد!


قهرمان نشدن پرسپولیس به ماربطی ندارد!کاپ/ سرپرست تیم ذوب آهن گفت: باور کنید اگر نتیجه غیر از باخت ما و قهرمانی استقلال خوزستان بود، حتما در ورزشگاه یک بلایی سر ما می آوردند.
علی شجاعی در رابطه با اتفاقات حاشیه ای بازی روز گذشته استقلال خوزستان و ذوب آهن اظهار داشت: اتفاقات خوبی در اهواز برای ما رخ نداد. فتاحی، نماینده سازمان لیگ در کنار زمین شاهد بود که چه سنگی به سر من برخورد کرد. او حتی آن سنگ را برداشت و در جیبش گذاشت. باور کنید یک لحظه سرم داغ شد و ناخودآگاه به زمین افتادم.
وی ادامه داد: وقتی سنگی از آن مسافت و با آن شدت پرتاب می شود، دیگر معلوم نیست چه اتفاقی می افتد. الان هم سرم ورم زیادی دارد و نمی دانم چه کسی پاسخگو است. ترکی و فتاحی این صحنه ها را دیدند و حتی نگران حال من بودند. حتی فرماندار خوزستان آنجا آمد و از من عذرخواهی کرد. 40 سال در ورزش بودم و چنین صحنه هایی را ندیدم.
سرپرست تیم ذوب آهن تصریح کرد: در اهواز جو بدی وجود دارد چون همه استقلالی هستند. در جلسه هماهنگی قبل از بازی به ما قول دادند که با اسکورت به ورزشگاه برویم اما هر چقدر صبر کردیم، اسکورتی نیامد و خودمان به سوی ورزشگاه رفتیم. وقتی به اطراف ورزشگاه رسیدیم، دقیقا مثل جشن های عروسی که ماشین ها جلوی یک اتومبیل را می گیرند، هواداران استقلال جلوی اتوبوس ما را گرفتند و نمی گذاشتند حرکت کنیم. در نهایت هم مدیر رسانه ای استقلال خوزستان ما را از در پشتی به داخل ورزشگاه برد.
وی همچنین اضافه کرد: در جریان بازی هم سوت ها به ضرر ما زده می شد. یحیی هم به همین موضوع اعتراض کرد و هیچ حرف زشتی نزد. بعد از بازی هم این اتفاقات ادامه داشت. ما پرواز داشتیم و می خواستیم سریعا خارج شویم اما فقط یک ماشین پلیس همراه با ما فرستادند. شیشه های اتوبوس ما را هم شکستند چون معلوم بود یک ماشین پلیس نمی تواند کاری کند.
شجاعی در ادامه خاطرنشان کرد: سوال من این است که این آقایان چطور می خواهند در خرمشهر فینال جام حذفی را برگزار کنند؟ آنجا نیز همه استقلالی هستند. یک بار در بازی استقلال اهواز و پرسپولیس چنین اتفاقات تلخی رخ داد و دیروز هم تکرار شد. اگر بلایی سر کسی بیاید، چه کسی جواب می دهد؟ حتما باید یک نفر کشته شود؟ باور کنید اگر نتیجه غیر از باخت ما و قهرمانی استقلال خوزستان بود، حتما در ورزشگاه یک بلایی سر ما می آوردند.
وی در واکنش به انتقاد پرسپولیسی ها از باخت ذوب آهن گفت: ما کاری به نتایج دیگر نداشتیم و رفته بودیم که فوتبال بازی کنیم. 3 بازیکن محروم داشتیم و کاوه رضایی نیز آسیب دیده بود. اگر دیدید بازیکنی مثل رجب زاده بازی نکرد، به خاطر این بود که بدنش تحلیل رفته بود. همانطور که گفتم برای ما فرقی نمی کرد که چه تیمی قهرمان شود و بازی جوانمردانه ای را ارائه دادیم. چطور نمی گویند چند سال قبل ما به فولاد در همان اهواز باختیم و قهرمانی را از دست دادیم؟ قهرمان نشدن پرسپولیس به ما ربطی ندارد.
سرپرست ذوب آهن در واکنش به اینکه طالقانی رئیس هیات خوزستان اعلام کرده هیچ سنگی به او نخورده، افزود: چطور می گویند تمارض کردم؟ اگر سنگی از آن فاصله به سر هر کسی بخورد، اتفاقات بدتری هم می افتد. من از این کارها بدم می آید که خودم را روی زمین بیاندازم. واقعا شانس آوردم که الان زنده هستم. با این وضعیت ما حاضریم در ورزشگاه آزادی بازی کنیم اما در خرمشهر نه.

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
‫گرفته نشدن پنالتی برای پرسپولیس در مقابل سیاه جامگان‬‎