ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



درخواست 20 میلیون تومانی گزارشگر مشهور از باشگاه پرسپولیس!


درخواست 20 میلیون تومانی گزارشگر مشهور از باشگاه پرسپولیس!جام نیوز/ گزارشگر معروف برای اجرای مراسم پیشکسوتان پرسپولیس گفت من باید برای شما هنرمند روی سن بیاورم و پولش را هم خودم باید بگیرم!
داستان مطبوعات و روزنامه نگاران همیشه سیاه نقاشی شده است. آنها حتی اگر پول هم نگیرند به حسابشان باج‌گیری و پول‌خواستن نوشته می‌شود!
کافی است مطلبی حتی به درست بر علیه فوتبالیستی نوشته شود اولین چیزی که ادعا می‌کند و حتی در دادگاه در متن شکایت خود می‌آورد این است: چون به آنها پول و باج ندادم این مطلب را بر علیه من نوشتند!
جالب اینجاست که حتی اگر 20، 30 سال سابقه مطبوعاتی و فوتبالی هم داشته باشی و در باشگاهی به عنوان مشاور استخدام شوی یعنی کار حرفه ای و قانونی و شرعی و اخلاقی نیز برایت جرم محسوب می‌گردد و به موقعش یک دسته چک پول صد هزار تومانی در آستینت فرو می کنند!!
اما این اتفاق برای بعضی از گزارشگران صدا و سیما به راحتی اتفاق می‌افتد و نه تنها هیچ‌کس با آنها کاری ندارد بلکه همواره به سلامت کار آنها انواع قسم‌ها را هم می‌خورند!
برای مثال یک گزارشگر معروف برای اجرای مراسم پیشکسوتان پرسپولیس که دو سال پیش برگزار شد یک فاکتور به مسئولان برگزاری مراسم داد و از آنها بابت خودش و آوردن چند نفر به عنوان خواننده و شعبده‌باز و ... 20 میلیون تومان درخواست کرد و هنگامی که با پاسخ منفی آنها مواجه شد حتی خودش نیز از اجرای مراسم سرباز زد یعنی اینکه من باید برای شما هنرمند روی سن بیاورم و پولش را هم خودم باید بگیرم!


کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
مرگ مجری و گزارشگر مشهور فوتبال ایران