ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گارسیا: با وجود اشتباهات داوری، خودمان مقصر اصلی هستیم


به گزارش خبرگزاری فارس،  رودی گارسیا سرمربی آ.اس‌رم پس از تساوی یک بر یک شاگردانش برابر تورینو اظهار داشت که با وجود اشتباهات داوری من مقصر اصلی این تساوی به منزله شکست را بازیکنانم می‌دانم.

گرگ‌ها با ضربه ایستگاهی میرالم پیانیچ در دقیقه 83 به گل رسیدند، اما در وقت‌های تلف‌شده مسابقه، ماکسی لوپز از روی نقطه پنالتی دوازه جالوروسی را باز کند و این دیدار را با تساوی به پایان برسانند.

گارسیا پس از دیدار در جمع خبرنگاران اذعان داشت: بدون شک این نتیجه بدست آمده تقصیر خودمان است زیرا زمانی که به اواخر بازی نزدیک می‌شویم باید بازی را خوب کنترل می‌کردیم ولی نتوانستیم این کار را انجام دهیم در نتیجه این اتفاق افتاد.

سرمربی جالوروسی افزود: پیش از اینکه کسی را مقصر بدانیم باید اعتراف کنیم که اشتباهات خودمان منجر به این نتیجه شد. البته هر کسی که این دیدار را دیده باشد متوجه می‌شود در صحنه‌ای که داور پنالتی گرفت، مانولاس فقط توپ را به بیرون زد و خطایی را انجام نداد. اما اکنون کاری از دستمان بر نمی‌آید باید به فکر بازی‌های آینده باشیم.

گارسیا در ادامه گفت: این دیدار همان دیداری بود که به بازیکنانم گفتم برای پیروزی بجنگند آنها این کار را کردند. می‌دانم که تورینو چشم به ضدحملات داشت و به جز یک حرکت در ابتدای مسابقه که با واکنش شزنی همراه شد، هیچ موقعیت دیگری به آنها ندادیم.

ژروینیو پس از دو هفته مصدومیت در این دیدار به بازی رفت و تنها 25 دقیقه بازی کرد.

سرمربی گرگ‌ها درباره به میدان فرستادن ژروینیو که امکان مصدومیت دوباره داشت گفت: من ریسکی مرتکب نشدم زیرا به پزشکانم اعتماد دارم. آنها اعلام کردند که ژروینیو آمده است.

گارسیا درپایان گفت: هدف ما تلاش برای رسیدن به صدر است و دو امتیاز دیگر را از دست دادیم. بازیکنانم ثابت کردند که تمام تمرکزشان را روی کالچو گذاشتند و ما باید از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم تا در بازی‌های آینده به پیروزی برسیم.

به گزارش فارس،حال باید منتظر واکنش سران باشگاه آ.اس‌‌رم باشیم زیرا رم تا الان چهار بازی است که نتوانسته به پیروزی برسد و پیش از این زمزمه‌های اخراج گارسیا از این تیم به گوش می‌رسید.
انتهای پیام/ا

http://fna.ir/8X60JE


ویدیو مرتبط :
مصاحبه تاریخی و خنده دار فیروز کریمی درباره اشتباهات داوری جزیی از داوری است