ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ژاپنی ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا متحد شدند


ژاپنی ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا متحد شدندکاپ/ نمایندگان تیم های ژاپنی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با حضور در فدراسیون فوتبال این کشور ضمن سر دادن اتحاد برای حضور قدرتمند تر و موفقیت تیم هایشان با هم به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در لیگ قهرمانان آسیا چهار تیم ژاپنی سانفرس هیروشیما،گامبا اوزاکا،اوراوا ردز و اف سی توکیو حضوردارند و جهت سازماندهی و هماهنگی بیشتر با هم و انجام حمایت های لازم جهت موفقیت در این رقابت ها با هم متحد شدند تا یکی از این تیم ها بتواند قهرمان شود.
تحت شعار شکستن، نمایندگان چهار تیم ژاپنی جلسه خود را برای تسخیر فوتبال باشگاهی آسیا در حضور رییس فدراسیون و مدیر سازمان لیگ و دیگر مقامات این نهاد آغاز کردند.
رییس فدراسیون فوتبال ژاپن به عنوان مجری اصلی اتحاد تیم های کشورش در لیگ قهرمانان آسیا در این جلسه اظهار داشت:هدف نهایی ما فتح جام قهرمانی باشگاه های جهان است،اما می خواهیم ابتدا قهرمان آسیا شویم.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
‫قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با حضور پرسپولیس/خبرنگار حسین بختیاریان‬‎