ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خشم بی‌سابقه هواداران پرسپولیس از گزارشگر مشهور تلویزیون


خشم بی‌سابقه هواداران پرسپولیس از گزارشگر مشهور تلویزیونجام نیوز/ سرخ ها عقیده دارند مجری برنامه 90 برای اینکه ثابت کند پرسپولیسی نیست، مدام علیه این تیم موضع می‌گیرد و دمار از روزگار این تیم درآورده.
عادل فردوسی‌پور در سال‌های اخیر یک مشکل بزرگ داشته؛ اینکه خیلی‌ها پی به هواداری او از پرسپولیس در دوران نوجوانی برده‌اند و حالا همه کارهایش را از پشت همین عینک تماشا می‌کنند.
تحت تاثیر همین جو، خیلی از استقلالی‌ها در فضای مجازی علیه مجری 90 فعالیت می‌کنند و از دوستان خود می‌خواهند تماشای این برنامه را کنار بگذارند. کار در این مورد حتی تا آنجا بیخ پیدا کرد که مهدی رحمتی با حضور در برنامه عادل، این پیغام هواداران استقلال را به گوش فردوسی‌پور رساند.
از آن به بعد عادل با یک مشکل دیگر مواجه شده است؛ اینکه هواداران پرسپولیس هر اقدام او را سیاستی برای دلجویی از استقلالی‌ها به شمار می‌آورند و حسابی به این مجری تلویزیونی بدبین شده‌اند. آنها عقیده دارند عادل برای اینکه ثابت کند پرسپولیسی نیست، مدام علیه این تیم موضع می‌گیرد و دمار از روزگار سرخ‌ها درآورده.
این جو به خصوص از دوشنبه‌شب قبل اوج گرفت. بعد از پایان مسابقات هفته بیستم، استقلالی‌ها و در راس آنها پرویز مظلومی پرسپولیس را به سود بردن از اشتباهات داوری متهم کردند و جو عجیبی ساختند.
عادل هم طبق معمول یکی از آن احکام کلی خودش را صادر کرد و در برنامه 90 گفت: «در دو هفته اخیر پرسپولیسی‌ها از داوری سود برده‌اند.»
قرمزها عقیده دارند اولا وضعیت داوری‌ها در دو هفته مذکور اینطور نبوده و ثانیا فردوسی‌پور فراموش کرده اوایل فصل پرسپولیس چقدر به خاطر این مساله امتیاز از دست داد و متضرر شد. در نهایت وقتی قضاوت‌های این هفته به ضرر پرسپولیس و به نفع استقلال برگشت، خیلی‌ها این اتفاق را از چشم فردوسی‌پور دیدند.
در 48 ساعت گذشته موج بزرگ و بی‌سابقه‌ای از انتقادات هواداران پرسپولیس از عادل در فضای مجازی شکل گرفته و خیلی‌ها حرف از تحریم 90 می‌زنند.
پرسپولیسی‌ها حالا که تیم‌شان را مدعی قهرمانی می‌دانند، دوست ندارند این فرصت به خاطر حاشیه‌سازی‌ها از بین برود. در حال حاضر هم یکی از متهمان اصلی پرونده ایجاد حاشیه برای پرسپولیس، عادل است؛ کسی که با اصرار می‌خواهد ثابت کند رنگ قلبش قرمز نیست!

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
شیرجه بازیکنای استقلال به سمت هواداران جلوی چشم هواداران پرسپولیس