ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



لسترسیتی ناجی بیمار سرطانی استرالیایی+عکس


به گزارش خبرگزاری فارس، شاید برای ما ناآشنا باشد که می‌گویند فوتبال امید به زندگی را بالا می‌برد و تاثیر بسیار زیادی را برای ادامه زندگی انسان‌ها دارد. ولی این امری تجربی و قطعی است. در این گزارش نمونه بارزی آورده شده که اثبات می‌کند که فوتبال چه تاثیری می‌تواند بر زندگی افراد داشته باشد.

تیم لسترسیتی انگلیس که در فصل گذشته برای سقوط نکردن به دسته دوم می جنگید در این فصل با بازی‌های تماشایی و چشم نواز خود در صدر جدول لیگ جزیره قرار دارد. لستر تنها خود را به صدر جدول نرسانده بلکه یکی از هواداران دو آتیشه خود را نیز زنده نگه داشته است! 

بنا بر گزارش روزنامه سان انگلیس یکی از هواداران سرسخت این تیم انگلیسی که در استرالیا زندگی می‌کند مبتلا به بیماری سرطان بود. تمام پزشکان در ماه مارس سال گذشته (اسفند 93) از او قطع امید کردند و اعلام کردند نهایتا 4 هفته دیگر مرگش قطعی است.

این روزنامه افزود: اما با بازی‌های خوبی که لستر در طول فصل انجام داد به این بیمار سرطانی امید بیشتری داد تا جایی که او با گذشت بیش از یک سال هنوز سرپا است و منتظر قهرمانی لستر است.

تونی(بیمار سرطانی طرفدار لستر) در مصاحبه با این روزنامه انگلیسی گفت: در ماه مارس 2015 تمام پزشکان از من قطع امید کردند و گفتند که تنها 4 هفته مهلت دارم.

وی افزود: در آن زمان لستر در انتهاء جدول لیگ جزیره بود و برای سقوط نکردن می‌جنگید ولی رفته رفته بهتر شد و این باعث شد تا من بتوانم با بیماری سرطان خود بجنگم زیرا امید به چیزی داشتم که به من روحیه می داد.

در ادامه همسر تونی اظهار داشت: لستر سیتی باعث زنده ماندن تونی تا الان شده است.

این بیمار سرطانی که ساکن استرالیا است بسیار تلاش کرد تا به انگلیس بیاید و از نزدیک بازی‌های تیم محبوب خود را تماشا کند اما بیماری‌اش به او این اجازه را نمی‌داد. باشگاه لستر به محض شنیدن این موضوع پرچم و نشان باشگاه را با امضا تمام بازیکنان برای تونی فرستاده است.

انتهای پیام/آ

  
 


ویدیو مرتبط :
سوارز بیمار سرطانی را سورپرایز می کند