ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



داستان تکراری ضبط صدا برای مصطفی هاشمی


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از دیدار بسکتبال تیم‌های دانشگاه آزاد و شهرداری گرگان مصطفی هاشمی سرمربی دانشگاه آزاد در گوشه‌ای از سالن مشغول گفت‌وگو با تماشاگران شهرداری گرگان بود که در حین صحبت‌های وی یکی از تماشاگران این تیم با تلفن همراه خود در حال ضبط حرف‌های هاشمی بود که سرمربی دانشگاه آزاد متوجه این موضوع شد و بلافاصله به آن تماشاگر گفت که فایل صوتی را باید پاک کنید و این فرد نیز در جلوی چشمان سرمربی دانشگاه آزاد فایل مکالمات انجام شده را پاک کرد.

هاشمی خطاب به آنها گفت: یک بار دیگر هم در سال قبل این اتفاق در گرگان برای من افتاه بود و بدون اجازه صحبت‌های من را ضبط کرده بودند.

به گزارش فارس، این سومین باری است که این داستان برای مصطفی هاشمی روی می‌دهد.

نکته جالب توجه در این اتفاق این بود که دیگر تماشاگران گرگانی هم نسبت به این موضوع به فردی که صدا را ضبط کرده بود تذکر دادند.

دیدار دانشگاه آزاد شهرداری گرگان با حساب 95 بر 92 به سود دانشگاه آزاد به پایان رسید.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/9BE6NE


ویدیو مرتبط :
این یک داستان تکراری است