ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فدراسیون والیبال روسیه: باشگاه‌های ما نباید به ترکیه سفر کنند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، الکساندر یارمنکو، دبیرکل فدراسیون والیبال روسیه با دقت زیاد علت اینکه چرا تیم‌های باشگاهی روسیه نباید برای مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به ترکیه سفر کنند را بیان کرد.

وی هیچ اشاره‌ای به عواقب احتمالی عدم حضور در مسابقات نکرد و اظهار داشت: قوانین مسابقات اعلام می‌کند که اگر تیمی به علت امور فنی بازنده شود عواقب خاصی گریبانگیرش نمی‌شود. در حال حاضر وقتی که باشگاه‌ها اطمینان خاطر ندارند که چه وضعیت امنیتی برای بازیکنانشان پیش خواهد آمد نباید اصرار داشته باشند که به جایی سفر کنند.

یارمنکو با بیان اینکه آنها حق انتخاب دارند، افزود: از دست رفتن 3 امتیاز یا بیشتر به عنوان یک نتیجه غم‌انگیز تلقی نمی‌شود. خوشحالم که باشگاه‌های ما روی حضور در مسابقات به هر قیمتی پا فشاری نمی‌کنند. باشگاه‌های ما دلایل منطقی را می‌پذیرند.

در پی هدف قرار گرفتن یک جنگنده روسی در خاک ترکیه، روابط دو کشور تیره شده و روسیه دست به تحریم گسترده ترکیه زده است.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/J91HXV


ویدیو مرتبط :
صحبتهای رئیس فدراسیون والیبال آمریکادرباره سفر به ایران