ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پرسپولیس به صدر جدول نزدیک تر شد/ برانکو بازی باخته را با تیم 10 نفره برد


ورزش > لیگ برتر - پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با نتیجه سه بر دو سیاه جامگان را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس امروز در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی شاهکار کرد و بازی دو بر یک باخته را در حالی که 10 نفره شده بود، جبران کرد و سه امتیاز را گرفت. پرسپولیسی ها در ورزشگاه آزادی در حالی به مصاف سیاه جامگان رفتند که در دقیقه 5 گل خوردند. سیاه جامگان توسط حسین کریمی خیلی زود به گل رسید. پرسپولیس هم تلاش زیادی می کرد که جبران کند و در نهایت در دقیقه 40 توانست گل مساوی را توسط مهدی طارمی بزند. نیمه اول یک بر یک مساوی تمام شد.
اما در نیمه دوم اتفاقاتی رخ داد که هوادارانی که در خانه پای تلویزیون نشسته بودند، حسرت این را می خوردند که چرا اجازه حضور در ورزشگاه را ندارند. در دقیقه 59 سوشا مکانی دروازه بان پرسپولیس به خاطر خطا روی بازیکن حریف از زمین اخراج شد. داور هم پنالتی گرفت و میثم حسینی ضربه پنالتی سیاه جامگان را تبدیل به گل کرد.
پس از این گل شاید به نظر می رسید که پرسپولیس در بهترین حالت فقط می تواند بازی را مساوی کند. اما اتفاقاتی بهتر در زمین رخ داد و سرخپوشان توانستند دو گل بزنند. در دقیقه 70 علی علیپور گل مساوی را زد و مهدی طارمی هم در دقیقه 83 گل برتری سرخپوشان را وارد دروازه سیاه جامگان کرد تا پرسپولیسی ها به سه امتیاز با ارزش برسند.
43 43


ویدیو مرتبط :
گفتگوئی متفاوت با برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس