ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عباسی: هیأت مدیره در مورد اولیویرا تصمیم می‌گیرد/ اسناد در اختیار جعفری در باشگاه نیست


سعید عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تونی اولیویرا گفت: هنوز شرایط این مربی مشخص نشده است. او در خواست جدایی داده اما هیأت مدیره باید در این ارتباط تشکیل جلسه دهد و به جمع بندی برسد. هیأت مدیره باید به طور جمعی تصمیم بگیرد که با استعفای این مربی موافقت شود یا نه.

وی در مورد اینکه محمدحسین جعفری بیانیه‌ای جدید صادر کرده که طی آن اسنادی در مورد طلب لوپز از باشگاه منتشر شده است، عنوان کرد: جعفری این اسناد و مدارک را از کجا می‌آورد که ما در اختیار نداریم.

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا این اسناد در باشگاه نیست اظهار داشت: شاید او در منزلش دبیرخانه دارد. برای گرفتن برخی اسناد دست به دامن فدراسیون فوتبال شدیم چراکه بسیاری از اسناد در باشگاه وجود ندارد. در مورد طلب‌ها و شکایت‌های 3 سال قبلی و جرایمی که صادر شده باید از طریق فدراسیون اقدام کنیم تا به اسناد برسیم چرا که در باشگاه اسناد وجود ندارد. معلوم نیست او اسنادی که متعلق به باشگاه است را از کجا می‌اورد. این اسناد باید در اختیار باشگاه باشد که دفاع شود. البته این مسئله از دفاع گذشته چرا که این بدهی‌ها مربوط به 3 سال قبل بوده و باید در این سه سال دفاع صورت می‌گرفت که متاسفانه این اتفاق نیفتاده است.

عباسی تأکید کرد: این جرایم متعلق به مدیریت ما نیست و قبل از حضور ما ارا صادر شده و جرایم صورت گرفته است. مثل این می‌ماند که یک خودرو را ما خریدیم که دارای جریمه بوده و بعد از یک ماه به صاحب خودرو مراجعه می‌شود که به خاطر جرایم باید مدتی ماشین را بخوابانند. در این شرایط ما اصلا زمانی برای جلوگیری از اعمال این جرایم نداشتیم چرا که قبل از مدیریت من این احکام صادر شده است. این اسناد باید زمان جمشید نظمی در اختیار باشگاه قرار می گرفت. چطور این اسناد پیش جعفری هست اما دست ما نیست؟

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/EB5Z61


ویدیو مرتبط :
دکتر عباسی : اسناد منتشر شده توسط ویکی لیکس اسناد سوخته است