ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آیین اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شهرستان روانسر برگزار شد


به گزارش ایرنا؛ معاون پرورشی و تندرستی آموزش و پرورش روانسر در این مراسم گفت: در سال تحصیلی جاری بیش از سه هزار و 600 دانش آموز دختر و پسر در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شركت كردند.
محمدلقمان غفوری با تقدیر از مشاركت اولیا دانش آموزان در برگزاری این المپیادهای اظهار داشت: در این دوره از المپیاد كه در 48 مدرسه شهری و روستایی روانسر برگزار شد دانش آموزان در رشته های فوتسال، والیبال، شطرنج، تنیس روی میز، بازی های بومی و محلی، كوه پیمایی و طناب كشی با هم رقابت كردند.
معاون آموزش و پرورش روانسر ادامه داد: در اولین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای كه در سال 93 در 12 مدرسه برگزار شد؛ بیش از یك هزار و 200 دانش آموز شركت داشتند و با برنامه ریزی مدارس و مشاركت اولیا در سال 94این المپیاد در 24 مدرسه و با شركت یك هزار و 650 دانش آموز دختر و پسر برگزار شد.
غفوری اضافه كرد: تحقق منویات مقام معظم رهبری و تاكید معظم له به جوانان در خصوص توجه به تحصیل، تهذیب و ورزش اصلی ترین هدف برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای می باشد.
وی افزود: ارتقا سلامت و نشاط و شادابی میان دانش آموزان، غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد فرصت مشاركت در كارهای تیمی به دانش آموزان، بهره مندی از مشاركت معلمان، والدین در سازماندهی و اجرای برنامه های مدارس نیز از دیگر اهداف برگزاری این المپیاد است.
اجرای حركات ورزشی و همچنین تقدیر از تیم های برتر و نیز اولیا فعال در تعامل با مدرسه از جمله برنامه های آئین اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای بود.
شهرستان روانسر در 55 كیلومتری شمال غرب كرمانشاه واقع شده است.
8066/7455

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای