ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیش بازی بارسلونا - سویا


پیش بازی بارسلونا - سویاورزش 3/ دو تیم بارسلونا و سویا،‌امروز در دیداری حساس در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
بارسا در 33 بازی اخیر خود شکستی متحمل نشده و آخرین تیمی که موفق به شکست دادن آنها شده،‌سویا بوده است.
بارسلونا
شاگردان لوئیس انریکه مارتینز با کسب 63 امتیاز از 25 بازی در صدر جدول قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند و در فرمی استثنایی قرار دارند. بارسا در 33 بازی اخیر خود شکستی متحمل نشده و آخرین تیمی که موفق به پیروزی مقابل بارسا شده،‌سویا بوده است. حال باید دید آندلوسی ها بار دیگر می‌توانند کاتالان ها را در این فصل شکست دهند یا مثل دیگر تیم‌ها شکست خورده نوکمپ را ترک خواهند کرد. بارسا مصدوم و محرومی ندارد و امیدوار است با کسب پیروزی مقابل سویا،‌با توجه به شکست رئال مقابل اتلتیکو،‌اختلاف خود با سپیدپوشان را افزایش دهد.
سویا
شاگردان اونای امری با کسب 41 امتیاز از 25 بازی در رده ی پنجم جدول قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌2 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و روند پرفراز و نشیبی را طی کرده اند. سویا اوایل فصل نتوانسته بود در حد انتظارات ظاهر شود ولی رفته رفته فرم خود را بهبود بخشید و حال خود را به بالای جدول رسانده است. در 5 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای بارسا،‌1 تساوی و 1 پیروزی برای سویا به ثبت رسیده است.


کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
سویا 2 بارسلونا 1 ، گل های بازی