ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دیدار دستیار کی روش با حمید استیلی و تونی اولیویرا


به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، دن گاسپار مربی تیم ملی در ادامه حضور اعضای کادر فنی تیم ملی در تمرینات تیم های باشگاهی، امروز (یکشنبه) در تمرین تیم ملوان حاضر شد و ضمن گفت و گو با حمید استیلی به بررسی وضعیت بازیکنان این تیم پرداخت.
دن گاسپار با اشاره به همکاری تیم ملی و باشگاه ها گفت: ما از سوی سرمربی تیم ملی ماموریت داریم تا با مربیان باشگاهی گفتگو کنیم و وضعیت بازیکنان را در تیم های باشگاهی شان مورد بررسی قرار دهیم.
مربی تیم ملی افزود: ملوان همیشه چه قبل و چه اکنون در تیم ملی بازیکن داشته و می دانیم که لیگ ارتباط مستقیمی با عملکرد تیم ملی دارد.
به دلیل همزمانی تمرین ملوان با تمرین تراکتورسازی در انزلی، گاسپار در محل اقامت تیم تراکتورسازی نیز حضور یافت و با تونی اولیویرا درباره وضعیت بازیکنان این تیم گفت وگو کرد.
تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، در گروه D قرار دارد. شاگردان کی روش در شش مسابقه خود، 14 امتیاز کسب کرده و در صدر جدول این گروه قرار دارند.
تیم ملی فوتبال ایران در دو دیدار باقی مانده خود، چهارم و نهم فروردین ماه سال 95 به ترتیب در تهران به مصاف هند و عمان می رود.
در صورت صعود تیم ملی فوتبال ایران از این دور و راهیابی به دور پایانی مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، ایران به طور خودکار سهمیه حضور در مرحله پایانی مسابقات جام ملت های 2019 آسیا را هم که قرار است به میزبانی امارات برگزار شود، کسب می کند.
ورزشی(1)**9140**1379

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تونی اولیویرا