ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پایان مسابقات فوتسال جانبازان با قهرمانی استان فارس


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، در این دوره از مسابقات که با حضور 16 تیم دسته برتر فوتسال جانبازان در مجتمع فرهنگی ورزشی شهید چمران رامسر برگزار شد تیم‌های فوتسال فارس، خوزستان، آذربایجان شرقی و گیلان به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند که در این مرحله تیم‌های فارس و خوزستان فینالیست و تیم‌های گیلان و آذربایجان شرقی به مسابقات رده‌بندی راه یافتند.

بنابر این گزارش در مسابقه فینال تیم فارس با پیروزی مقابل خوزستان مقام اول این دوره را به خود اختصاص داد. در دیدار رده‌بندی نیز تیم آذربایجان شرقی با برتری مقابل گیلان به مقام سوم رسید.

در پایان برگزاری این دوره از مسابقات تیم‌های قعر جدولی سمنان و البرز به دسته اول مسابقات فوتسال جانبازان سقوط کردند و تیم‌های گلستان و ایلام از دسته اول مسابقات فوتسال جانبازان به دسته برتر مسابقات صعود کردند.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/ZI8RKY


ویدیو مرتبط :
فوتسال ناشنوایان استان فارس (1393)