ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



استیماچ: در دیدار سختی مقابل نفت پیروز شدیم


به گزارش ایرنا،ایگور استیماچ عصر جمعه بعد از پیروزی تیم فوتبال سپاهان مقابل نفت تهران در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: همان طور که اعلام کرده بودم بازی سختی بود و از این برد خوشحال هستیم.
وی با بیان اینکه تیم نفت در دفاع خوب عمل می کرد اظهار کرد: این تیم پنج بازیکن سریع و جوان در خط حمله داشتند که باعث شد کار برای برای مشکل شود.
سرمربی سپاهان با بیان اینکه بازیکنان نفت هر پنج دقیقه خود را به زمین می انداختند و وقت تلف می کردند گفت: با این حال دراین دیدار توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم و پیروز میدان شویم.
وی با بیان اینکه کسب سه امیتاز برای ما تیم مامهم بود که این اتفاق افتاد افزود: از بازیکنانم قدردانی می کنم که تا پایان بازی تلاش کردند و ازحریف بهتر بودند.
وی گفت: همچنین از مدیر عامل سپاهان تشکر می کنم که فرصت سرمربی گری این تیم را به من داد.
سرمربی سپاهان افزود: در نیمه دوم از بازیکنان خواستم تا به خاطر اشتباهات داوری و وقت تلف کردن بازیکنان حریف عصبانی نشوند چون چیزی که نیاز بود سرعت پاس دادن بود که با تغییراتی که انجام دادیم سرعت بازی بالا رفت.
استیماچ با ابراز رضایت از از بازی عبدالله کرمی، رحمان احمدی، هادی عقیلی در این بازی گفت: به زمان احتیاج داریم تا تیم آماده شود و بازیکنانی که در این دیدار بازی کردند خودم برای ترکیب این دیدار انتخاب کردم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برای بازی در جام حذفی با ذوب آهن مجبوریم که خط دفاعی خود را تقویت کنیم.
در این دیدار که از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر و در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد، بازیکنان تیم سپاهان با نتیجه دو بر یک از سد تیم نفت تهران عبور کردند .
م / 6022 / پ/8114

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کنفرانس مطبوعاتی راجرز:مهم این است که پیروز شدیم