ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ورود نیمار به دادگاه ملی اسپانیا در مادرید/ ستاره بارسلونا پاسخگوی قاضی+گزارش تصویری


به گزارش خبرگزاری فارس، نیمار، ستاره برزیلی بارسلونا تحت تدابیر امنیتی در دادگاه ملی اسپانیا در شهر مادرید حاضر شد تا پاسخگوی قاضی دادگاه در رابطه با پرونده انتقالش از سانتوس برزیل به بارسلونا باشد.

مهاجم بارسا در حالی که یک عینک دودی در چشم داشت با پیراهن سفید و کت مشکی و شلوار جین از یک ون سیاه پیاده شد و وارد دادگاه شد و در این میان برخی از هواداران بارسا اطراف دادگاه حضورداشتند و به حمایت از وی پرداختند.

باشگاه بارسلونا متهم است که مبلغ بسیار ببیشتر از آنچه به طور رسمی درباره انتقال نیمار عنوان کرده، به این بازیکن، خانواده او و باشگاه سانتوس پرداخت کرده است.

بارسا مدعی است که انتقال نیمار از سانتوس تنها 57 میلیون یورو در آن زمان هزینه در پی داشته در حالی که مدارک منتشر شده نشان می داد باشگاه بارسلونا تنها 40 میلیون یورو به پدر این فوق ستاره برزیلی پرداخت کرده است.

روز گذشته هم بارتمئو و راسل در دادگاه حاضر شده بودند.

 

*این تصاویر را ببینید.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/E1OF3L


ویدیو مرتبط :
گل نیمار به اتلیتکو مادرید - سوپر کاپ اسپانیا