ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سعیدعبد ولی خواستار تجدیدنظر در رای کمیته انضباطی فدراسیون کشتی شد


به گزارش ایرنا از فدراسیون کشتی، در پی درخواست سعید عبدولی، رسول خادم رییس فدراسیون کشتی از رییس کمیته انضباطی این فدراسیون خواست با توجه به نامه وی و اظهار پشیمانی عبدولی ، موضوع مجددا در کمیته انضباطی طرح و فرصت دیگری به وی داده شود.
متن نامه سعید عبدولی به شرح است: «به استحضار می رساند اینجانب سعید عبد ولی قهرمان جهان و بازی های آسیایی در چند ماه گذشته در برخی مصاحبه ها سهوا مطالبی را بیان کردم که قطعا معتقدم آن صحبت ها از اینجانب به عنوان یک قهرمان ملی و الگو برای جوانان و چه از منظر عضو جامعه کشتی به هیچ عنوان قابل قبول و منطقی نبوده است.
پس از این مباحث، موضوع توسط کمیته انضباطی فدراسیون کشتی بررسی شد که با رای این کمیته 6 ماه از حضور در میادین کشتی محروم شدم. این رای مانع حضور اینجانب در رقابت های لیگ باشگاه های جهان، جام تختی و چند مسابقه دیگر خواهد شد.
از آنجا که علاقه دارم به عنوان یک سرباز در فاصله حدود هشت ماه به بازیهای المپیک 2016 ریو (که کسب مدال در آن رویای اینجانب است ) در خدمت کشتی فرنگی باشم و از سوی دیگر حضور در جام باشگاه های جهان علاوه بر مسایل فنی از حیث مسایل مالی نیز برای من حایز اهمیت است تا بتوانم بخشی از مشکلات خود را برطرف کنم ، از جنابعالی خواهشمندم شرایطی را به هر نحوه که صلاح می دانید فراهم کنید تا بتوانم همچنان به عنوان یک سرباز کوچک در خدمت کشتی ایران باشم.
در پایان به جنابعالی اطمینان خاطر می دهم به عنوان یک قهرمان ملی از این پس در مصاحبه های خود راه منطقی را در پیش گرفته و صحبت هایی برخلاف منافع و مصالح ورزش ملی کشور بیان نکنم.»
ورزشی**1067**1581

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
واکنش دایی به رای کمیته انضباطی