ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سرمربی تیم ملی پاراتکواندو: از اقتدار پاراتکواندو ایران دفاع می کنیم


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته ملی پارالمپیک، «حسین مدانلو» گفت: پس از حضور در مسابقات قهرمانی قاره آفریقا، اردوهای آماده‌ سازی تنها نماینده ایران در رقابت‌ های نمایشی پاراتکواندو پارالمپیک آغاز می شود.
وی افزود: در بازی های پارالمپیک 2016 ریو، رقابت های پاراتکواندو به صورت نمایشی برگزار می شود و به دنبال کسب بهترین نتیجه در این رقابت ها هستیم.
رقابت های پاراتکواندو برای نخستین بار در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو برگزار می شود و در بازی های پارالمپیک 2016 ریو رقابت های این رشته به صورت نمایشی و فقط در یک وزن برگزار خواهد شد.
رقابت نمایشی پاراتکواندو پارالمپیک 2016 ریو در وزن منهای 75 کیلوگرم و میان «مهدی پوررهنما» ملی پوش ایران با حریفی از روسیه برگزار خواهد شد.
سرمربی تیم ملی پاراتکواندو گفت: رقابت‌های قهرمانی قاره آفریقا دوم خرداد ماه برگزار می شود و حضور در این رقابت‌ ها روی رنکینگ ورزشکاران تاثیر دارد.
وی ا فزود: «پوررهنما» رنکینگ جهانی خوبی دارد و به همین دلیل به او برای این رقابت ها استراحت دادیم، تا بدون خستگی، آماده آغاز تمرینات آماده سازی شود.
مدانلو گفت: پس از بازگشت تیم ملی از مسابقات قهرمانی آفریقا در مصر، تمرینات «مهدی پوررهنما» برای حضور در پارالمپیک آغاز می شود.
ورزشی**1545

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پاراتکواندو ایران به سکوی سوم جهان رسید