ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پاری سن ژرمن 2 -2 منچسترسیتی/ فرناندینیو امیدها را زنده نگاه داشت


پاری سن ژرمن 2 -2 منچسترسیتی/ فرناندینیو امیدها را زنده نگاه داشتکاپ/ چهارشنبه شب پاری سن ژرمن در خانه میزبان منچسترسیتی بود که در پایان این بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
چهارشنبه شب در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن در خانه میزبان منچسترسیتی بود که این بازی در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
در ابتدا منچسترسیتی در دقیقه 28 توسط کوین دی بروین به گل رسید اما زلاتان ابراهیموویچ پیش از پایان نیمه اول در دقیقه 41 بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم این بار پاری سن ژرمن از حریف خود پیش افتاد. آدرین رابیوت در دقیقه 59 موفق به گلزنی شد. در ادامه تیم انگلیسی توسط فرناندینیو در دقیقه 72 بازی را به تساوی کشاند تا همه چیز به بازی هفته بعد در ورزشگاه اتحاد موکول شود.

اخبار داغ ورزش در کانال تلگرامی «کانال ورزش»

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
نگاه ویژه به لو کلاسیک - مارسی ۲-۳ پاری سن ژرمن