ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قلعه نویی: حكم اشتباه كنفدراسیون آسیا، هواداران را از فوتبال گرفت‌


به گزارش دوشنبه ایرنا، ‌امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم تراكتورسازی تبریز و الهلال عربستان در جام قهرمانان آسیا گفت: زیبایی فوتبال به حضور هواداران آن بستگی دارد و اگر این دیدار در ایران برگزار می شد، هواداران زیادی برای دیدن بازی به ورزشگاه می آمدند.
وی ادامه داد:‌ این تصمیم AFC نكته تاریك كارنامه آنها محسوب می شود زیرا ممكن بود با حضور نمایندگان فوتبال ایران و عربستان در كشور یكدیگر، ‌تنش های سیاسی نیز كمتر شود و فوتبال می توانست به این امر كمك كند اما كنفدراسیون فوتبال آسیا در مسیری حركت كرد كه عربستان می خواست.
سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی افزود:‌ AFC نباید وارد سیاست شود و باید تلاش كند تا بوسیله فوتبال كشورها را به یكدیگر نزدیك كند، اما متاسفانه این سازمان سیاست را وارد ورزش كرد.
قلعه نویی درباره دیدار تیمش مقابل الهلال عربستان بیان داشت: هر چند كه صعود تیم تراكتورسازی به مرحله بعدی قطعی است ولی از آنجا كه نتیجه این دیدار برای سایر تیم های گروه اهمیت دارد برای حفظ شرافت فوتبال با تمام قوا مقابل الهلال به میدان خواهیم رفت.
وی ادامه داد:‌ البته الهلال از تیم های بزرگ آسیاست و شناخت كافی از نحوه بازی آنها در دور رفت پیدا كردیم و سعی می كنیم به مانند بازی گذشته با قطع ارتباط بین مهاجمان و خط میانی آنها به موفقیت برسیم.
دیدار دو تیم الهلال عربستان و تراكتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان آسیا ساعت 19 فردا (سه شنبه) به وقت ایران در كشور بی طرف عمان برگزار خواهد شد.
ورزشی(2)**9029**1379

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عذرخواهی امیر قلعه نویی از هواداران استقلال!!