ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خسته شدم از صحبت کردن راجع به داوری و نتیجه‌ نگرفتن


  X  

تاریخ خبر : پنج‌شنبه 1394.09.05 - 08:44

خسته شدم از صحبت کردن راجع به داوری و نتیجه‌ نگرفتن

ایرنا/ سرمربی تیم کاله مازندران با بیان اینکه از صحبت های تکراری راجع به نحوه قضاوت داوری ها با خبرنگاران خسته شده ام، گفت: نمی دانم در فدراسیون والیبال کسی هست که پیگیر مطالبات و خواسته های به حق مربیان زحمتکش در خصوص ناداوری ها در لیگ برتر باشد!
خسته شدم از بس که راجع به داوری حرف زدم و نتیجه ای نگرفتم
«بهروز عطایی» چهارشنبه شب پس از شکست خانگی سه بر یک تیمش کاله مازندران در برابر شهرداری ارومیه در آمل به خبرنگار ایرنا افزود: خسته شدم از بس که راجع به داوری حرف زدم و نتیجه ای نگرفتم.
وی اضافه کرد: محرومیت دو جلسه ای تماشاگران آملی از حضور در سالن هم بخشی از بی عدالتی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در قبال باشگاه کاله و مردم مازندران بوده است.
سرمربی کاله مازندران درادامه با بیان اینکه از قبل هم پیش بینی یک بازی کاملا سخت را برابر شهرداری ارومیه می کردیم و با توجه به بضاعتمان و محروم بودن تماشاچیان برابر حریف قدرتمندی قرار گرفتیم.
عطایی اضافه کرد: اتفاقات داوری در جریان این بازی حساس در تضعیف روحیه بازیکنان جوان و کم تجربه تیم کاله و شکست برابر شهرداری کاملا تاثیرگذار بود.
وی افزود: هرچند نباید از این موضوع غافل شد که تیم شهرداری ارومیه بسیار قدرتمند ظاهر شد و عملکرد خوبی در این بازی داشت.
سرمربی کاله مازندران اضافه کرد: در مجموع در خصوص این بازی تیم کاله تا گیم سوم بازی، نمایش خوبی داشت اما اتفاقاتی که در اواخر گیم سوم رخ داد باعث شد تا کاله دراین گیم و در کل گیم چهارم از لحاظ روحی ضعیف ظاهر شود و نتیجه را در روزی که حریف در زمین از ما قوی تر نبود، واگذار کند.
تیم کاله مازندران چهارشنبه شب در چارچوب هفته هشتم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در آمل با نتیجه 3بریک به تیم صدرنشین شهرداری ارومیه باخت.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
خسته شدم