ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بنویسید مایلی‌کهن عامل فساد در فوتبال ایران است!


بنویسید مایلی‌کهن عامل فساد در فوتبال ایران است!مهر/ مدیر فنی تیم فوتبال امید در واکنش به انتشار گزارش فساد در فوتبال، گفت: بنویسید محمد مایلی‌کهن عامل فساد در فوتبال است.
محمد مایلی‌کهن که صبح امروز دوشنبه در مراسم تشییع پیکر مرحوم همایون بهزادی شرکت کرده بود، با اشاره به برگزاری این مراسم در ورزشگاه شهید شیرودی، گفت: قرار بود این ورزشگاه را از بین ببرند اما باید بدانند که این ورزشگاه نماد ورزش و فوتبال کشور است و پیشکسوتان فوتبالی‌های زیادی از این ورزشگاه خاطره دارند. امیدوارم مسئولان از طرح چنین تفکری هم پشیمان شوند.
مدیر فنی تیم فوتبال امید در واکنش به انتشار گزارش فساد در فوتبال و اینکه قرار است این گزارش امروز در مجلس قرائت شود، گفت: سال‌هاست که می‌گویند در فوتبال فساد وجود دارد اما اتفاقی نمی‌افتد. اصلاً بنویسید مایلی‌کهن عامل فساد در فوتبال است!

عضو کانال ورزش شوید



منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
مایلی کهن:شما لجن کشیدی این فوتبال مملکتو