ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کشوری‌فرد: احتمال جذب کفشگری وجود دارد/ برای حضور کریمی نیازی به استعلام نداریم


محمدرضا کشوری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه گفته می‌شود صبا به دنبال مهرداد کفشگری است،‌ اظهار داشت: من هم این موضوع را شنیده‌ام اما تاکنون دایی لیستی به ما نداده است. احتمال دارد که او به دنبال کفشگری باشد اما باید ببینیم که شرایط چگونه می‌شود. به هرحال ما پس از بازی با ملوان در مورد بازیکنانی که قصد جذب آنها را داریم تصمیم می‌گیریم.

وی در مورد اینکه آیا صبا لیست مازاد هم در این فصل دارد، یادآور شد: تاکنون دایی لیستی به ما نداده است و فعلا صحبتی در این‌باره نکرده است. باید ببیینم که شرایط چگونه می‌شود.

مدیرعامل باشگاه صبا در مورد پرونده فرید کریمی که به کمیته انضباطی رفته، تأکید کرد: به هر حال هر کسی حق دارد در مورد مسئله‌ای شکایت کند. کمیته انضباطی هم به عنوان مرجع به این مسائل رسیدگی می‌کند. ما هیچ مشکلی با این موضوع نداریم چرا که طبق قانون عمل کرده‌ایم.

کشوری‌فرد در مورد اینکه آیا برای حضور کریمی در هفته چهاردهم استعلامی گرفته‌اند یا خیر؟ افزود: نیازی به استعلام وجود ندارد ما صددرصد از او استفاده می‌کنیم زیرا کارمان قانونی بوده است. کسانی که این موارد را مطرح می‌کنند یا از روی بی‌اطلاعی است و یا به دنبال موارد دیگری هستند.

وی ادامه داد: در نصح قانون آماده که بلافاصله پس از اتمام سربازی یک بازیکن وی می‌تواند به باشگاه قبلی خود باز گردد و برای آن تیم بازی کند. در آیین‌نامه آمده که بازیکن سرباز با رعایت موارد در صورت داشتن جای خالی و مدت اعتبار قراردادش می‌تواند به باشگاه سابقش باز گردد. من 2 ماه پیش استعلام گرفتم و سازمان لیگ هم اعلام کرد که مشکلی در خصوص حضور او در صبا نیست و کارت او را هم صادر کرد.

مدیرعامل باشگاه صبا در مورد اینکه مسئولان سیاه‌‌جامگان معتقدند،‌ سیاست یک بام و دو هوا نمی‌تواند وجود داشته باشد چرا که سامان نریمان‌جهان به گسترش بازنگشت اما کریمی برای صبا بازی کرده، گفت: آنها توافق کردند که نریمان‌جهان در تراکتورسازی بماند اگر گسترش او را می‌خواست می‌توانست از او استفاده کند. در قانون آمده که هر بازیکن در یک فصل می‌تواند برای دو تیم بازی کند و اسمی از نیم فصل آورده نشده است.

انتهای پیام/ر

 

http://fna.ir/TITJK4


ویدیو مرتبط :
وزیر جهاد کشاورزی: نیازی به واردات میوه نداریم