ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



روشن: آقای رضوی! در حدی نیستی جوابت را بدهم


روشن: آقای رضوی! در حدی نیستی جوابت را بدهمکاپ/ پیشکسوت استقلال گفت: اگر عباس رضوی در جای دیگری مشغول به کار بود که به ایران نمی آمد تا اینجا کار پیدا کند.
حسن روشن درباره اظهارات عباس رضوی که عنوان کرده روشن در استقلال منافعی داشته که بعد از به خطر افتادنش حالا نگران آنها است بیان داشت: رضوی در حدی نیست که بخواهم جوابش را بدهم. باید به او بگویم، شما اگر در جای دیگری مشغول به کار بودی که به ایران نمی آمدی تا اینجا کار پیدا کنی. من حاضرم حقوقت را بدهم و حمایتت هم می کنم تا مشغول به کار باشی.
وی ادامه داد: شما برای اینکه این پست را بگیرید هر روز به دفتر افشارزاده می رفتید ولی اجازه بدهید جهت اطلاع تان بگویم که باشگاه استقلال اینقدر بودجه ندارد که این پولهای را به شما بدهد. 1000 نفر هم بیایند تست بدهند می شود 10 میلیون تومان من این پول را به شما می دهم فقط شما بیا آنجا و رایگان تست بگیر.
پیشکسوت استقلال افزود: یک خاطره جالب از عباس رضوی تعریف می کنم که جایی مسابقاتی در حال برگزاری بود و قرار بود من سرپرست باشم و علی پروین سرمربی که علی آقا گفت من نمی آیم و من هم به خاطر علی آقا نپذیرفتم و رضوی هم گفت من نمی آیم. بعد فردا دیدیم که این آقا نفر اول رفته و نشسته روی نیمکت. دیگر هم درباره اش حرف نمی زنم و تا همین حد برایش بس است.

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
برآورد صرف ریسک نامطلوب حدی با استفاده از نظریه ارزش حدی بررسی مدل تعدیل‌شده قی