ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اسکوچیچ: امروز شاهد دو تیم 11 نفره و یک پلنگ صورتی در زمین بودیم!


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دراگان اسکوچیچ پس از تساوی یک بر یک فولاد مقابل ذوب آهن گفت: با وجود حملاتی که روی دروازه ذوب آهن انجام دادیم نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم. اما این مساوی باعث نخواهد شد که عملکرد خوب ذوب آهن را در نیمه دوم تحسین نکنیم. ذوب آهن در نیمه دوم بهتر از ما بازی کرد و موقعیت‌های بیشتری بدست آورد.

وی ادامه داد: قسمت کلیدی این مسابقه موقعیت گلی بود که بعد از گل اول در نیمه اول توسط فشنگچی از دست رفت چرا که اگر با برتری دو بر صفر به رختکن رفته بودیم می‌توانستیم در نیمه دوم کار را تمام کنیم.

سرمربی فولاد درباره بهبود کیفیت تیمش در نیم فصل دوم گفت: در نیم فصل اول بازیکنان زیادی در اختیار نداشتیم البته در چند مسابقه هم بدشانسی آوردیم. امروز هم ابراهیمی، شریفاد و مساریچ را به دلیل مصدومیت از دست دادیم اما به عنوان سرمربی فولاد می‌گویم که می‌توانیم در آینده عملکرد بهتری داشته باشیم هر چند باید به خاطر از دست دادن دو امتیاز این مسابقه ابراز تاسف کنم.

اسکوچیچ تصریح کرد: امروز بازی را واگذار کردیم اما در میانه زمین دو تیم یازده نفره به همراه پلنگ صورتی حضور داشتند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا منظورش از پلنگ صورتی داور مسابقه است گفت: راجع به داوری نظری ندارم اما وقتی بچه بودم این کارتون را زیاد تماشا می‌کردم. حالا سن و سالی از من گذشته است اما می‌دانم هر کس باید به نحو احسنت کارش را انجام دهند. تنها خودتان هستید و می‌توانید بفهمید منظور من چه کسی است.

اسکوچیچ افزود: صادقانه می‌گویم که از حضور در اصفهان احساس خوبی دارم چون هیچ وقت در این شهر نباخته‌ام.

سرمربی فولاد درباره آینده تیمش گفت: در وهله اول باید تیم را از خطر سقوط نجات دهیم و بعد بازیکنان جدید را به تیم اضافه کنیم تا سرمایه‌ای برای آینده فولاد باشند تا بتوانیم این سال سخت را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/754WU6


ویدیو مرتبط :
کارتون فوق العاده باحال پلنگ صورتی 11