ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کسب مدال طلاي تيمي در تفنگ سه وضعيت بانوان جوان


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.15 - 16:22

کسب مدال طلاي تيمي در تفنگ سه وضعيت بانوان جوان

فارس/ لحظاتي پيش مرحله مقدماتي رشته تفنگ ۵۰ متر سه وضعيت بانوان در حالي به پايان رسيد که تيم کشورمان به مدال طلا دست يافت و خدمتي و کرم زاده نيز فيناليست شدند.
رقابت تفنگ 50 متر سه وضعيت بانوان جوان با ترکيب نجمه خدمتي، فاطمه کرم زاده، مائده امين زاده و مريم شفيعي پور برگزار شد که طي آن اين تيم توانست مدال طلاي اين رشته را با امتياز 1724٫68 کسب کند و خدمتي تيرانداز کشورمان با امتياز 585٫32 و فاطمه کرم زاده با امتياز 579٫21 به جمع هشت نفر برتر اين ماده راه يافته و فيناليست شوند.
براين اساس مائده امين زاده با امتياز 560 در مکان چهاردهم آسيا به کار خود پايان داد ضمن اينکه مريم شفيعي پور در اين رشته در گروه ذخيره قرار داشت.
در اين بخش پس از ايران تيم هاي مغولستان و کره جنوبي به ترتيب مدال نقره و برنز را کسب کردند.
سيزدهمين دوره مسابقات تيراندازي قهرماني آسيا – کويت از 12 لغايت 22 آبان ماه با حضور 835 ورزشکار از 32 کشور آسيا در کويت برگزار مي شود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
کسب اولین مدال بانوان تکواندوی کشور توسط کیمیا علیزاده