ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



یادآوری برای علیفر؛ شما فقط گزارشگر هستید


یادآوری برای علیفر؛ شما فقط گزارشگر هستیدآی اسپورت/ حق ندارید از تریبون رسانه ملی استفاده کنید و 90 دقیقه ایده‌ و افکار خودتان را به زور به مخاطبان حقنه کنید. حتی اگر این افکار و ایده‌ها درست باشد.
اصلا نمی‌خواهم با سرهنگ علیرضا علیفر درباره اصرارش بر «اشتباه بودن دفاع خطی» جدل کنم. چون ایشان مصداق بارز جمله معروف خودش یعنی «نرود میخ آهنین در سنگ» است. می‌خواهم ساده‌ترین و اولین اصل گزارشگری را به این گزارشگر پرسابقه یادآوری کنم. استاد! برادر! شما فقط گزارشگر هستید. فقط گزارشگر. حق ندارید از تریبون رسانه ملی استفاده کنید و 90 دقیقه ایده‌ و افکار خودتان را به زور به مخاطبان حقنه کنید. حتی اگر این افکار و ایده‌ها درست باشد.
الان دیگر خواجه حافظ شیرازی هم می‌داند که شما درباره دفاع خطی چه نظری دارید. پس لازم نیست در هر بازی این حرف‌ها را تکرار کنید. تکرار بیش از اندازه هر حرفی، آن را از ارزش می‌اندازد. همان طور که جملات شما از ارزش افتاده است و الان هرکس این جملات را از زبان شما می‌شنود لبخند می‌زند. اصرار بر بیان ایده‌های‌تان را بگذارید برای روزی که مربی یک تیم لیگ برتری شدید.

منبع: آی اسپورت


ویدیو مرتبط :
آقای گزارشگر/ این گزارشگر فوق العاده هیجانی رو از دست ندید