ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نيم‌نگاه آبراموويچ به مانچو براي جانشيني مورينيو


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.11 - 16:43

نيم‌نگاه آبراموويچ به مانچو براي جانشيني مورينيو

تسنيم/ بعد از مطرح شدن نام مربياني همچون گاس هيدينک، کارلو آنچلوتي و آنتونيو کونته به عنوان گزينه‌هاي احتمالي جانشيني مورينيو، حالا گفته مي‌شود که سرمربي اينتر هم براي هدايت چلسي وسوسه شده است.
به گزارش خبرگزاري تسنيم، آخرين گزارش‌ رسانه‌هاي اروپايي درباره گمانه‌زني‌هاي پيرامون وضعيت ژوزه مورينيو در چلسي و جانشينان احتمالي او، حاکي از آن است که آبي‌پوشان لندن روبرتو مانچيني را هم به عنوان يکي از کانديداهاي احتمالي براي جانشيني آقاي خاص در نظر گرفته‌اند.
سرمربي پرتغالي آبي‌پوشان لندن به خاطر شروع نااميد کننده‌اش در اين فصل که شامل 6 شکست در 11 هفته سپري شده از ليگ برتر مي‌شود، به شدت تحت فشار قرار گرفته است و گفته مي‌شود که باشگاه دو بازي ديگر به او فرصت داده که کاري براي نجات تيم از بحران انجام دهد. با اين حال هنوز گمانه‌زني‌ها درباره احتمال برکنار مورينيو وجود دارد.
مانچيني در اين فصل سري A با اينتر خوب نتيجه گرفته است و در ادامه اين نتايج قابل قبول، شنبه شب نيز رم را در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا شکست داد تا اکنون به طور مشترک با فيورنتينا صدرنشين جدول باشد. با توجه به اين موضوع و همچنين شناخت کافي که مانچو به واسطه مربيگري در منچسترسيتي از ليگ برتر دارد، چندان تعجب‌آور به نظر نمي‌رسد که از اين مربي ايتاليايي هم به عنوان جانشينان مورينيو نام برده شود.
نشريه کوريره‌دلاسراي ايتاليا امروز (دوشنبه) گزارش کرده است که مانچيني خودش نيز براي بازگشت به ليگ برتر وسوسه شده است. اين نشريه حتي مدعي شده که چلسي دو ماه پيش در تماسي با مانچيني نظر او را درباره مربيگري در استمفوردبريج جويا شده و او هم از آمادگي‌اش براي اين کار خبر داده است که البته احتمال وقوع آن در پايان فصل بيشتر به نظر مي‌رسد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
باریش مانچو