ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اقامت تیم ملی بسکتبال آمریکا در کشتی به جای دهکده المپیک


اقامت تیم ملی بسکتبال آمریکا در کشتی به جای دهکده المپیکایسنا/ تیم بسکتبال آمریکا به هنگام برگزاری بازی‌های المپیک ریو 2016 در یکی از دو کشتی کروز که در ساحل گوآنابارا پهلو می‌گیرند، اقامت خواهد داشت.
این دو کشتی آمریکایی مخصوص اقامت بسکتبالیست‌ها و اعضای خانواده‌ المپیک این کشور هستند.
هر دو تیم بسکتبال مردان و زنان آمریکا که سوپر استارهای NBA نیز در آنها حضور دارند، در کشتی کروز که در قسمت شرقی شهر قرار دارد، اقامت خواهند داشت.
این قسمت از ساحل با محل برگزاری مسابقات قایقرانی حدود پنج کیلومتر فاصله دارد. این ساحل به منطقه ماراکانا که مراسم افتتاحیه و اختتامیه و مسابقات د‌و‌و‌مید‌ا‌نی و تیراندازی در آنجا برگزار می‌شوند نیز نزدیک است.
ضمنا این ساحل 35 کیلومتر از استادیوم کاریوکای که یک سالن بسکتبال در آنجا قرار دارد و 30 کیلومتر از استادیوم جوانان که بعضی مسابقات بسکتبال زنان در آنجا انجام می‌شود، فاصله دارد.
طبق گزارش آسوشیتدپرس، تیم آمریکا در کشتی سیلور کلود که 296 نفر گنجایش دارد و از آن در زمان برگزاری المپیک لندن 2012 نیز استفاده شده است، اقامت خواهد داشت.
از بازی‌های 1992 بارسلونا تاکنون، هیچ وقت تیم بسکتبال آمریکا در دهکده المپیک اقامت نداشته است. در المپیک پکن 2008 و لندن 2012 تیم بسکتبال در هتل و در المپیک آتن 2004 در کشتی به سر برد.
به نظر می‌رسد نگرانی‌های امنیتی یکی از دلایل این مساله است. رییس تیم بسکتبال آمریکا در این باره گفت: به دلیل امنیت ورزشکاران این کار را انجام می‌دهیم. بهترین کار را می‌کنیم تا از مردم خودمان حفاظت کنیم. ورزشکاران ما در دهکده حضور خواهند داشت اما تیم بسکتبال در دهکده اقامت نمی‌کنند.

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
صحنه هایی خنده دار از اردوی تیم ملی بسکتبال آمریکا در المپیک 2012