ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اطمینان شهردار ریودوژانیرو از امنیت بازیهای المپیک 2016


به گزارش آسوشیتدپرس، ادواردو پائس گفت: باید نگران باشیم. این اتفاق هرجایی ممکن است رخ دهد. ما از امنیت بازیهای المپیک به خوبی محافظت می کنیم و همه چیز به خوبی پیش می رود.
دولت برزیل اعلام کرده است که 85 هزار سرباز، پلیس و نیروی امنیتی در طول بازیهای المپیک استقرار خواهند یافت. این تعداد دو برابر نیروهای به کار گرفته در بازیهای المپیک 2012 لندن است.
ژوزه ماریانو بلترام مقام ارشد امنیتی ریودوژانیرو اخیرا گفته بود که برنامه های امنیتی بدنبال حملات تروریستی پاریس، تغییر نکرده است.
برزیل تجربه کمی در حملاتی نظیر پاریس دارد. مشکل اصلی ریودوژانیرو جرایم خیابانی، سرقت و خشونت است که بخشی از خشونت بومی در شهری پر از اسلحه است.
بیشتر خشونت ها در محلات فقیرنشین بروز می کند که در آنجا تعداد باندهای مسلح از نیروهای پلیس بیشتر است. برخی از این نواحی همجوار مناطق ساحلی ریو در جنوب شهر میزبان مسابقات المپیک است.
برزیل کشور وسیعی است که هزاران کیلومتر مرز قابل نفوذ دارد که برخی از آنها از مناطق جنگلی آمازون عبور می کند.
ورزشی**1584

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
‫ساخت 25 نماد المپیک ریودوژانیرو با لگو‬‎