ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تاسف اسدی برای تیم مردمی پرسپولیس


ورزش > مدیریت ورزش - تسنیم نوشت:دبیر کل فدراسیون فوتبال در حاشیه کلاس های داوری حرف های جالبی زد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در حاشیه کلاس های داوری ضمن ابراز تاسف برای پرسپولیسی ها گفت:«پرسپولیس یک تیم مردمی است و من برای این تیم متاسفم که این تفکر را ایجاد می کنند داوری ها مهندسی شده است.باید مراقب باشیم تا در این زمینه مشکلی پیش نیاید.بنده عقیده دارم که باید وظایف مان را به خوبی انجام بدهیم تا حق کسی ضایع نشود.»

او این را گفت و ادامه داد:«در همه جای دنیا مشکلات داوری وجود دارد.اما با توجه به بازی پرسپولیس و ذوب آهن این روزها همه درباره این بازی بحث می کنند.من در کلاس های داوری هم گفتم که این کلاس ها نباید تحت تاثیر آن مسابقه قرار بگیرد.ما داوران خوبی را برای آموزش داوران کشورمان به ایران می‌آوریم تا سطح آنها ارتقا پیدا کند، پس مسائل حاشیه‌ای نباید روی کیفیت کار داوران اثر بگذارد و آنها را دچار مشکل کند.»

او در بخش دیگری از حرفهایش در پاسخ به این سوال که داوران برای قضاوت مشکل دارند این واکنش را نشان داد:«زندگی استرس دارد اما ما نباید اجازه بدهیم که فضای استرسی ایجاد شود.همان‌طوری که داوران اشتباه کرده و صدای اعتراض مردم را می‌شنوند، ما نیز دچار این استرس‌ها می‌شویم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا به تمرین تیم ملی می روید یا نه گفت:«من هر جایی که وقت باشد سر می‌زنم. بازیکنان تیم ملی عزیز هستند، اما دوستداران پرسپولیس ساعت 11 در فدراسیون فوتبال منتظر من هستند.پرسپولیس 20 میلیون هوادار دارد. شما انتظار دارید که 20 میلیون هوادار را منتظر بگذارم و آنها را به تیم ملی ترجیح ندهم؟! به نظرم اصلاً نباید این سوال را مطرح می‌کردید. شما بدانید که فاصله مهم نیست و ذهن و ارجحیت کار مهم است. مطمئن باشید دیر نمی‌شود و به تمرینات تیم ملی هم سر می‌زنیم.»

اسدی در واکنش به سؤال خبرنگار دیگری که پرسید شما به فوتبال ایران تزریق شده‌اید، گفت:« من از طرح این سوال ممنون هستم. من به عنوان فردی که فوتبالی هستم تزریق شدم، ولی آنهایی که فوتبالی نیستند و از طریق سازمان تربیت بدنی وقت زورکی وارد فوتبال شدند، چه تاریخچه‌ای داشته‌اند؟ آیا آنها تزریقی نیستند؟!»

او در مورد اینکه گفته می‌شود لباس‌های تیم ملی اصل نیست هم گفت:« کفاشیان باید در این زمینه پاسخ بدهد. من که کارشناس لباس نیستم. اگر لباس‌ها اصل نباشد، شرکت تولیدکننده آن باید جوابگو باشد. امیدوارم این مشکل برطرف شود.»

اسدی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا برای کلاس‌های داوری امروز از مدرس عربستانی استفاده شده است، گفت:« مگر چه اشکالی دارد که مدرس کلاس عربستانی باشد؟ مگر نمی‌شود از یک جزیره کوچک دانشمند بزرگی بیرون بیاید؟ فکر می‌کنم کلیت سؤال شما مشکل دارد. ایران در خیلی از علوم دنیا در سطح بالایی است و حتی دانشمندانی داریم که در ناسا کار می‌کنند. اگر این طور است آنها هم باید بگویند چون فلانی ایرانی است نباید در ناسا کار کند. در مجموع برای ما توانمندی مدرس و کیفیت تدریس آن مهم است نه ملیت، اگر برای شما ملیت مهم است که مسیر را اشتباه رفته‌اید.»

251 43


ویدیو مرتبط :
تاسف+آبروریزی=پرسپولیس