ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رضایی: انتخاب نایب رئیس بانوان در فدراسیون کشتی به منظور مدال‌آوری بانوان ایرانی است


علیرضا رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره انتصاب نایب رئیس بانوان در فدراسیون کشتی گفت: پس از اینکه اتحادیه جهانی کشتی به تمام فدراسیو‌ن‌های تحت پوشش خود اعلام کرد که باید کشتی‌های سنتی و محلی را تحت مدیریت خود بگیرند، در ایران نیز کشتی با کمربند (آلیش) و گراپلینگ با توجه به پوشش مناسبی که مطابق ضوابط مذهبی و فرهنگی ما دارند، در بخش بانوان فعال شد.

وی ادامه داد: تیم‌های ملی بانوان ایران نیز تشکیل و در مسابقات جهانی و آسیایی شرکت کردند که قهرمانی در آسیا در رشته آلیش برای نخستین بار برای یک تیم ایرانی و کسب سه مدال برنز در مسابقات جهانی بانوان در رشته گراپلینگ به دست آمد.

نایب قهرمان المپیک آتن تصریح کرد: اردوهای بانوان نیز همواره در طول سال برگزار می‌شود و بر همین اساس نیز خانم منظمی با توجه به تجاربی که دارند به عنوان سرپرست حوزه نایب رئیسی بانوان در فدراسیون کشتی، فعالیت های این بخش را با توجه به لزوم حضور مناسب و بتدریج قدرتمندانه ایران در مسابقات برون مرزی در چارچوب مشخص و به شکل مناسب تری مدیریت خواهند نمود.

سخنگوی فدراسیون کشتی در پایان گفت: طبق اساسنامه فدراسیون های ورزشی تعیین نایب رئیس بانوان در هر ورزشی که خانم‌ها در آن فعالیت دارند الزامی و قانونی است.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/991OH2


ویدیو مرتبط :
اشتباه فدراسیون کشتی انتخاب رئیس به عنوان سرمربی! ...