ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نوری: اولادی هرگز از ملوان اخراج نشد


نوری: اولادی هرگز از ملوان اخراج نشدورزش 3/ همه در باره مهرداد اولادی صحبت می کنند و هر کس از ظن خود داغ رفتن او را تحلیل می کند. متاسفانه آنچه در این میان گم شده از بین رفتن جان یک جوان ورزشکار و دوست داشتنی است .
شاید درباره تمام شایعاتی که این چند روز در فضای مجازی در خصوص مهرداد اولادی به راه افتاد کسی بهتر از کاپیتان ملوان نتواند صحبت کند. پژمان نوری در همین ارتباط گفت: در فضای مجازی شایعه کرده اند که مهرداد اولادی از ملوان اخراج شده است. باید بگویم اصلا چنین نیست. ملوان خانه اولادی بوده و همه انزلی چی ها از این بازیکن خوب و دوست داشتنی خاطرات خوبی دارند.
او ادامه داد: اساسا بحث اخراج اولادی هیچ وقت مطرح نبوده. در نیمه دوم بازی با فولاد خوزستان قرار بود مهرداد به جای خود من وارد زمین شود اما خودش گفت که به دلیل کمر درد نمی تواند بازی کند. سپس من و اولادی با هم در تهران ماندیم که به کلینیک دکتر نوروزی برای مداوا برویم. یک روز در تهران ماندم اما وقتی به انزلی برگشتم شنیدم آن اتفاق تلخ رخ داده است.
کاپیتان ملوان که به شدت از این فاجعه اندوهگین است با صدایی حزن آلود تصریح کرد: از مردم خوبمان می خواهم که تسلای خاطر بازماندگان اولادی باشند و از رواج شایعات جلوگیری کنند.می خواهم به مهرداد که عزیز ما بود بگویم داداش؛ دلم برایت تنگ می شود. دل ملوان و ملوانی ها هم برایت تنگ می شود. قرار نبود رفیق نیمه راه باشی. مهرداد جان! فقط یک روز گذشته اما ما دلتنگتیم...
وی در رابطه با دوستی خود با اولادی گفت: مهرداد برای من مثل برادر بود، از وقتی که فوتبال را کنار گذاشت بارها با هم صحبت کردیم و از او خواستم به فوتبال برگردد چون می دانستم استعداد نابی دارد و می تواند چند سال دیگر در اوج باشد برای بازگشت او به ملوان هر کاری توانستم انجام دادم و مردم انزلی هم او را دوست داشتند و از او استقبال کردند اما خیلی ناراحتم که نشد او به اوج برگردد و متاسفانه در سن سی سالگی ناکام ماند.
وی در رابطه با دیدار روز جمعه ملوان و سایپا گفت: انتظار داشتیم سازمان لیگ با تعویق این دیدار موافقت کند چون ما هم تیمی خود را از دست داده ایم و باید در مراسم تشییع پیکرش شرکت کنیم اما به هر حال تصمیمی است که گرفته شده و روز جمعه تلاش می کنیم پیروز میدان شویم و پیروزیمان را تقدیم به مهرداد عزیز خواهیم کرد.

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
گل اولادی؛ ملوان – پرسپولیس