ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ناصری: در عدم کسب نتیجه خودم را مقصر نمی‌دانم/هنوز تصمیمی برای ادامه کار نگرفته‌ام


شاهو ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره عدم کسب سهمیه المپیک گفت: یکی دو ماه قبل از مسابقات مینیسک پایم پاره شد و به سختی و با درد تمرین می‌کردم. اگر این اتفاق نمی‌افتاد و از زمستان تمرینات آماده سازی بهتری داشتم راحت‌تر می‌توانستم سهمیه بگیرم.

وی افزود: با درد پا نمی‌توانستم بدوم و اضافه وزن هم پیدا کرده بودم پایی که آسیب دید تکیه گاهم بود و متورم شده بود، از طرفی فشار فکری هم رویم بود به همین دلیل نتوانستم نتیجه لازم را بگیرم. مشکلات دیگری هم بود که همه دست به دست هم داد تا این اتفاق رخ دهد. من در این مسابقات برخلاف بازی‌های آسیایی خودم را مقصر نمی‌دانم.

ملی‌پوش کانوی ایران با اشاره به حضور تاثیرگذار روانشناس در اردوهای ملی تصریح کرد: ما پیش از این سال‌ها با دکتر حمزه کار کرده بودیم. بعد از رفتنش باز هم با او ارتباط داشتیم. او به ما گفت برای حضور در تمرینات هزینه نمی‌گیرد اما لازم است که در مسابقات حاضر شود که این اتفاق رخ نداد. دلیل دیگر برای عدم نتیجه این است که من در مسابقات زیادی شرکت نداشتم و سال گذشته فقط در مسابقات قهرمانی جهان حضور پیدا کردم.

* ناراحتم از اینکه چرا ورزشکارانی ضعیف‌تر از ما به المپیک رفتند

ناصری در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم دارد بعد از بهبود آسیب دیدگی‌اش به تمرینات بازگردد خاطرنشان کرد: هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌ام اما مگر می‌شود با این سیستم جواب گرفت؟ ما پتانسیل‌های زیادی داریم و می‌توانیم در المپیک حضور پیدا کنیم از یک طرف ناامیدم که چرا ورزشکارانی ضعیف‌تر از ما به المپیک راه پیدا کردند و از طرف دیگر از خودم می‌پرسم بالاخره کی می‌خواهیم نتیجه بگیریم.

وی افزود: ما به ورزش اعتیاد پیدا کرده‌ایم. یکی از مسئولان ورزش کشور می‌گفت شما هر بلایی سرتان بیایید باز هم برمی‌گردید. این نکته را هم بگویم وقتی 21 ساله بودم به من گفتند دوران قهرمانی‌ات به پایان رسیده حالا بعد از 7 سال از این ماجرا حتما باید چنین حرفی را بزنند. در حالی که هنوز 30 سالم نشده است.

* فدراسیون برای کسب نتیجه برنامه‌ریزی بلند مدت می‌خواهد

قهرمان کانوی آسیا با بیان اینکه فدراسیون برای کسب نتیجه باید برنامه‌ریزی بلند مدت داشته باشد عنوان کرد: ما زمانی بهترین نتیجه را گرفتیم که یک مربی 5-6 سال به صورت مداوم با ما کار کرد. مدال طلا گرفتیم و در بازی‌های آسیایی جزو سه نفر اول بودیم. اما ناگهان همه چیز خراب شد ما که همان ورزشکاران سابق هستیم و تغییری نکردیم چطور می‌شود حالا نمی‌توانیم در آسیا مدال بگیریم و به راحتی این مدال‌ها را از دست می‌دهیم. نمی‌خواهم بهانه بیاورم نکاتی که گفتم از روی علم ثابت شده است. برای یک مسابقه علاوه بر آمادگی بدنی آمادگی روانی نیز لازم است.

انتهای پیام/م


ویدیو مرتبط :
اوباما: هنوز تصمیمی در مورد سوریه نگرفته ایم ۰۷ شهریور ۱۳۹۲