ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تکرار تاريخ در جام حذفي/ همان هميشگي‌ها


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 18:43

تکرار تاريخ در جام حذفي/ همان هميشگي‌ها

کاپ/ هر سه برنده بازي هاي امروز جام حذفي سال قبل هم حريفان خود را در اين رقابت ها شکست داده بودند.
جام حذفي فوتبال کشورمان امروز شاهد برگزاري چند ديدار از مرحله هاي يک هشتم و يک چهارم نهايي بود. که تا به الان و بدون احتساب بازي استقلال و فولاد در مابقي بازي ها تيمهايي برنده شده اند که فصل پيش هم در تقابل رودر رو به برتري رسيده بودند.
در يکي از بازي هاي مرحله يک هشتم نهايي، نفت تهران موفق شد در ضربات پنالتي، ميزبانش پديده را مغلوب کند و به مرحله بعدي راه پيدا کند. اين اتفاق سال گذشته هم رخ داده بود که نفت در مرحله نيمه نهايي پديده را در مشهد و در ضربات پنالتي شکست داده بود.
در ديگر بازي امروز، ذوب آهن و پرسپوليس در چارچوب مرحله يک چهارم نهايي مقابل هم قرار گرفتند که ذوب آهن موفق شد با نتيجه 2-0 به برتري برسد. اين دو تيم سال گذشته در همين مرحله و البته در تهران مقابل هم قرار گرفته بودند که ذوبي ها با نتيجه 2-1 بردند و به مرحله بعد راه پيدا کردند.
ديگر بازي هم بين سايپا و تراکتورسازي به انجام رسيد که تراکتوري ها مانند ليگ امسال، حريف خود را بردند. شاگردان توني با نتيجه 2-1 به برتري رسيدند و به مرحله نيمه نهايي راه پيدا کردند. آن ها فصل پيش هم در مرحله يک هشتم نهايي و در حالي که در پايان 120 دقيقه به تساوي 0-0 رضايت داده بودند؛ با برتري 3-1 تراکتورسازان در ضربات پنالتي همراه شد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
جام زهر دوباره تکرار نخواهد شد...