ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جدی‌ترین رقیب لاروخا در یورو 2016


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.08.19 - 15:39

جدی‌ترین رقیب لاروخا در یورو 2016

ایسنا/ هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا،‌ جدی‌ترین رقیب تیمش در یورو 2016 را اعلام کرد.
جام ملت‌های اروپا 2016 در فرانسه برگزار می‌شود و تیم ملی فوتبال اسپانیا، مدافع عنوان قهرمانی به شمار می‌آید که با هدایت ویسنته دل‌بوسکه در سال 2012 و لوییس آراگونس در سال 2008، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
خوان ماتا که یکی از گزینه‌های ترکیب اصلی تیم دل‌بوسکه در یورو 2016 است، از تیم ملی فوتبال انگلیس به عنوان جدی‌ترین رقیب اسپانیا یاد کرد و گفت: انگلیس تیم بسیار خوبی است و همه شاخص‌های کسب عنوان قهرمانی را دارد. آنها در همه بازی‌هایشان در انتخابی یورو 2016 به پیروزی رسیدند و تنها تیمی بودند که چنین موفقیتی را به دست آوردند. انگلیس تیم بسیار جوان و آینده‌داری دارد و یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی است.
او ادامه داد: رویارویی با انگلیس برای من و دیگر بازیکنان اسپانیایی که در لیگ جزیره بازی می‌کنند، یک دیدار خاص خواهد بود. اصلا دوست ندارم چنین دیداری را از دست بدهم. بدون شک در چنین حالتی، کار سختی برای پیروزی داریم زیرا دیدار با انگلیس کنونی سخت است.
ماتا که سومین فصل حضورش در منچستریونایتد را پشت سر می‌گذارد، درباره رابطه با هم تیمی‌هایش گفت: با هم‌تیمی‌هایم رابطه بسیار خوبی دارم به ویژه کریس اسمالینگ و وین رونی که بسیار نزدیک به هم هستیم.
او در پایان سخنانش درباره این سوال که آیا اسپانیا می‌تواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند نیز پاسخ داد: همچنان یکی از قدرت‌های بزرگ فوتبال اروپا هستیم و یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی. مثل انگلیس بازیکنان جوان شایسته‌ای در اختیار داریم. اسپانیا بازیکنان بزرگی چون ژاوی هرناندس، فرناندو تورس و داوید ویا را در اختیار نخواهد داشت اما شور و انگیزه بالایی داریم و می‌توانیم خوب ظاهر شویم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
FAW X80 رقیب جدی برای JAC S5 در آینده