ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ادعای بازیکن نفت/ استقلال و پرسپولیس را می‌بریم


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.09.02 - 14:08

ادعای بازیکن نفت/ استقلال و پرسپولیس را می‌بریم

کاپ/ مدافع ملی پوش نفت تهران گفت: همچنان مصدومیت رفع نشده اما برای بازی با استقلال و سپس پرسپولیس باید تست بدهم که مشخص شود هستم یا خیر.
سید جلال حسینی از آن دسته از فوتبالیستهای ایرانی است که زیاد اهل مصاحبه کردن نیست. او خیلی آرام و بدون حاشیه کار خودش را می کند و صراحت لهجه خاصی هم دارد. او بعد از مدت ها در گفت و گویی با کاپ، درباره بازی با استقلال و پرسپولیس و حسش نسبت به هواداران تیم سرخ پوش و همچنین کارلوس کی روش و خیلی دیگر از مسائل فوتبال صحبت کرد که در ادامه متن این مصاحبه را می خوانید:
*ابتدا از آخرین وضعیت مصدومیتت صحبت کن و اینکه به بازی با استقلال می رسی؟
متاسفانه مدتی پیش از ناحیه چهارسر ران دچار آسیب دیدگی شدم و مدتی را به فیزیوتراپی و آب درمانی پرداختم. قرار است فردا در زمین از من تست گرفته شود تا مشخص شود می توانم مقابل استقلال به میدان بروم و در تمرینات گروهی شرکت کنم یا خیر.
*نفت تهران این فصل بازی های خوبی را به نمایش می گذارد اما در بحث نتیجه گیری موفق عمل نمی کند. به نظرت دلیل این امر چیست؟
همان طور که گفتید نفت بسیار خوب بازی می کند. متاسفانه مصدومیت ها خیلی به تیم آسیب زده است. به دلیل اینکه بدنسازی خوبی در ابتدای فصل نداشتیم فشار زیادی به بازیکنان وارد شد و نفراتی چون ایمان مبعلی، علیرضا عزتی، عباس بوعذار، پیام صادقیان و خودم چند بازی را از دست دادیم. از طرفی به خاطر بازی با الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا که تمرکز بسیار فراوانی روی آن داشتیم در چند بازی ابتدایی خوب نتیجه نگرفتیم. چراکه فقط به بازی در آسیا فکر می کردیم اما بعد از چند هفته به روند خوبمان بازگشتیم. انشاالله دوباره نفت همان نفت سابق می شود.
*در حال حاضر فاصله زیادی با صدر جدول دارید. به نظرت می توانید دوباره به جمع مدعیان عنوان قهرمانی بازگردید؟
بله. اختلاف زیادی بین ما و صدر جدول ایجاد شده است اما مطمئنا نفت به روزهای خوبش باز می گردد. اما برای اینکه بتوانیم جزو سه تیم نخست باشیم کار بسیار دشواری پیش روی خود خواهیم داشت.
*یک هفته سرنوشت ساز در انتظار نفت خواهد بود. ابتدا چهارشنبه با استقلال بازی دارید. این تیم را در این فصل چطور دیدی؟
لازم نیست درباره استقلال صحبت کنم. آنها تیم صدرنشین جدول رده بندی هستند و بازیکنان خوبی در تیم شان حضور دارند. مطمئنا بازی کردن جلوی این تیم کار سختی است. آنها چه بیرون از خانه و چه داخل خانه با صلابت بازی می کنند.
*به نوعی می توان گفت بازی با استقلال برای شما حکم یک بازی انتقامی را هم دارد.
جالب است بعد از باخت به استقلال در لیگ نفت تا بازی با سپاهان هیچ شکستی را تجربه نکرد. از طرفی اگر همان بازی را هم ببینید که در چه شرایطی برگزار شد تعجب خواهید کرد. سه روز بعد از بازی سخت مقابل الاهلی در آن رطوبت و فشار بالا به آزادی آمدیم و با استقلال بازی کردیم. انشاالله این بار بتوانیم به برتری برسیم.
*و اینکه دوست صمیمی ات مهدی رحمتی را هم دوباره خواهی دید.
همان طور که گفتم اگر مشکل مصدومیتم برطرف شود و به بازی برسم این اتفاق رخ خواهد داد.
*جایش در تیم ملی خالی نیست؟
در این باره نظری ندارم و صحبت نمی کنم.
*صبحت از لیگ قهرمانان آسیا شد. اطلاع داری همان الاهلی که شما را حذف کرد نایب قهرمان مسابقات امسال شد؟
بله. وقتی اول فصل می شود تیم های ایرانی سرمایه گذاری لازم را انجام نمی دهند اما باید بدانیم دیگر جنگیدن با تیم هایی مثل الاهلی، السد قطر، العین امارات و الهلال عربستان و تیم هایی از این دست به سادگی گذشته نیست و باید با قدرت به مصاف آنها رفت. دیگر نمی توان این تیم ها را به راحتی شکست داد. آنها بازیکنان خوبی که به خدمت می گیرند از قدرت فوق العاده زیادی بهره مند می شوند و همین مبارزه کردن با آنها را دشوارتر می کند. البته نفت مقابل تیم الاهلی بسیار خوب جنگید و تا لحظه آخر تلاش کرد. اما آنها وقتی متوجه شدند با تیمی مثل نفت بازی دارند بازیکنان قدر اروپایی و آمریکای جنوبی را به خدمت گرفتند و در نهایت پیروز میدان شدند.
*از استقلال صحبت کردیم. برسیم به پرسپولیس.
اگر دقت کنید نفت در 10 روز باید با سه تیم مدعی بازی می کرد. با سپاهان که متاسفانه شکست خوردیم. اما دو بازی دیگر مقابل استقلال و پرسپولیس پیش روی ما خواهد بود. هر دو تیم مدعی هستند و فوق العاده بازی می کنند. طرفداران این دو تیم قوت قلب ویژه ای به حساب می آیند. اما منصوریان هم با تلاش بی وقفه ای که می کند و من آن را می بینم تیم را برای پیروزی در این دو دیدار آماده می کند.
*اما بازی با پرسپولیس برای سیدجلال حسینی بسیار ویژه است. بعد از چند سال بازی کردن جلوی تیم محبوبت چه حسی دارد؟
نه تنها برای من بلکه برای هرکسی که در این شرایط قرار می گیرد کار بسیار سخت و دشواری است. پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است. طرفدارانی دارد که خیلی رفیق اند و اگر با آنها خوب باشی با تو خوب هستند. آنها خیلی به من کمک کردند و در همه شرایط هوای مرا داشتند و بدانند از ته قلب دوست شان دارم. اما اگر فرصت شود و مقابل این تیم بازی کنم تمام تلاش خود را برای موفقیت نفت به کار خواهم بست.
*پرسپولیس فصل را خوب شروع نکرد.اما چند هفته ای است که دوباره به روزهای خوبش برگشته است. این تیم را چطور میبینی؟
عملکرد پرسپولیس در این فصل فوق العاده بوده است. مطمئن باشید پرسپولیس به جمع مدعیان بازمی گردد و روزهای خوبی را در پیش خواهد داشت.
*به خاطر مصدومیتی که داشتی مدتی در تیم ملی نبودی. عملکرد ایران مقابل ترکمنستان و گوام چطور بود؟
عالی بازی کردیم. نمایش بازیکنان بسیار خوب بود. این روحیه جنگندگی بالایی که در تیم ملی مشاهده می کنید به خاطر کارلوس کی روش است که به آن ها منتقل کرده است. نباید شایعه های نه چندان جالب برایش درست شود و این گونه جواب زحماتش را بدهیم. باید بدانیم چه وقتی زمان انتقاد است و چه زمانی وقت تشکر. با این امکانات اندک نتایج تیم ملی قابل قبول بوده است ولی با حرف هایی که در این روزها به میان آمد؛ کی روش خیلی اذیت شد.
*عدم حضورت در اردوی آخر باعث شد مدافعانی مثل پورقاز خودشان را نشان دهند. فکر می کنی جای تو در این دو بازی به خوبی پر شد؟
بله. بازیکنانی مثل پورقاز، کنعانی زادگان و پورعلی گنجی در آینده مدافعان بسیار خوبی برای تیم ملی خواهند بود. ولی باید بازی های بین المللی بهتر و با کیفیت تری برای آن ها مهیا شود تا خودشان را بیش از پیش نشان دهند.
*و فعلا طلسم انجام صدمین بازی ملی برایت باقی ماند؟
بله. ولی فوتبال است و این مسائل و مشکلات برای همه به وجود می آید و چندان مهم نیست.
*راستی بعد از مصدومیت، از مسئولان باشگاه نفت گلایه داشتی که چرا از تو سراغ نمی گیرند. کدورتتان حل شد؟
من از مسئولان نفت گلایه نکردم. بلکه منظور حرف های من پزشکان این تیم بودند. آن هم نه برای خودم؛ چرا که من می توانم کار خودم را خودم انجام دهم اما اگر جوانان تیم آسیب ببیند و این برخورد با آن ها شود و مورد بی توجهی قرار گیرند؛ برایشان سخت خواهد بود.
*شایعه شده که علی بیرانوند درخواست جدایی داده است؛ با او صحبت نکرده ای؟
چرا. من با علی صحبت کردم و گفتم باید بمانی و برای جایگاهت بجنگی. او از لحاظ فنی هیچ چیزی کم ندارد و خیلی تلاش می کند تا بهتر شود. علی منصوریان می خواهد به او کمک کند و خدارا شکر علی هم خیلی حرف گوش کن است. به نظرم او می تواند هم به نفت و هم به تیم ملی کمک کند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
کارشناسی داوری نفت م.س و پرسپولیس ، استقلال و نفت تهران