ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



درگیری فیزیکی حنطه با کرمانشاهی و ادامه شعار علیه اژدری زاده


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.09.09 - 18:00

درگیری فیزیکی حنطه با کرمانشاهی و ادامه شعار علیه اژدری زاده

کاپ/ بازیکنان فولاد شادی گل خود را به سرمربی محروم شان تقدیم کردند.
حاشیه دیدار فولاد و استقلال اهواز به شرح ذیل است:
* قبل از پنالتی فولاد در دقیقه 96 هواداران این تیم به اژدری زاده و اسکوچیچ معترض بودند و بعد از ضربه پنالتی هم که گل شد باز هم علیه وی شعار سر دادند.
* پس به ثمر رسیدن گل دوم فولاد از روی نقطه پنالتی اکثر بازیکنان این تیم دستانشان را به سمت اسکوچیچ که از جایگاه ویژه بر بازی نظاره داشت نشانه رفته و از او تشکر کرده و گل دوم را به او تقدیم کردند.
* با صدا درآمدن سوت پایان بازی توسط رضا کرمانشاهی داور این دیدار حنطه سرمربی استقلال اهواز با عصبانیت و معترضانه به سمت او رفت و نسبت به قضاوت داور به شدت معترض بود. به طوری که بااو درگیر شد و ضربه ای هم به سینه او زد اما اطرافیان به موقع رسیدند و آنها را از هم جدا کردند تا مبادا کار به جاهای باریک کشیده شود.
* هواداران فولاد خوزستان علی رغم پیروزی در این دیدار هنگام خروج از ورزشگاه با شعار «مدیر بی لیاقت نمی خواهیم نمی خواهیم» ورزشگاه را ترک کردند.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar

نظر شما


ویدیو مرتبط :
درمان های فیزیکی خار پاشنه-دکتر دقاق زاده-طب فیزیکی