ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



روزنامه اکیپ: بنزما در رقابتهای یورو 2016 بازی نمی کند


به گزارش یورواسپورت، فعالیت حرفه ای بنزما بعد از متهم شدن به اخاذی در ماجرای رسوایی اخلاقی متیو والبوئنا دچار مشکل شده است. این مهاجم که گزینه اول مهاجم وسط تیم فرانسه است، در این ماجرا متهم شده است.
او متهم به دسیسه برای اخاذی و مشارکت در یک گروه غیرقانونی در رسوایی اخلاقی متیو والبوئنا است. والبوئنا دوست دوران کودکی و هم تیمی بنزما در تیم ملی فوتبال فرانسه است.
انتشار مکالمه بنزما با دوست دوران کودکی اش در مطبوعات فرانسه، فاش کرد که او در مذاکرات اخاذی نقش داشته است.
والبوئنا از این رفتار بنزما ابراز نومیدی کرده بود.
وی گفت: حتی با بدترین دشمن خودم هم چنین کاری نمی کنم.
اما وکلای بنزما می گویند او کاملا بیگناه است.
روزنامه ورزشی اکیپ در روز شنبه نوشت که رسیدگی به این پرونده احتمالا مدت زیادی طول می کشد و الزام اخلاقی وجود دارد که بنزما برای یورو 2016 انتخاب نشود. این رقابتها در فرانسه برگزار می شود.
حضور والبوئنا نیز در این تیم در پرده ابهام است.
روزنامه اکیپ در صفحه اول خود نوشت: آخرین افشاگری های متیو والبوئنا و روند قضایی رسیدگی به این پرونده باعث می شود بازگشت بنزما به تیم ملی فرانسه بعید باشد.
به نوشته اکیپ، آینده این بازی ساز فرانسوی نیز در پرده ابهام قرار دارد.
روز جمعه والبوئنا سکوت خود را در مورد این ماجرا شکست و گفت: بنزنا غیرمستقیم به او گفته بود که برای جلوگیری از انتشار فیلم غیراخلاقی وی، باید مبلغی را بپردازد.
ورزشی**1584

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گل های بازی مقدونیه 3 - لوکزامبورگ2 (مقدماتی یورو 2016)