ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شکست قائم مقامی در مسابقات شطرنج سریع همدان


به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان، به مناسبت بزرگداشت روز جهانی علم مسابقات هفتگی شطرنج سریع روز شنبه با حضور افتخاری احسان قائم مقامی برگزار شد و این شطرنجباز مطرح کشورمان با وجود شکست مقابل حامد منوچهری از استعدادهای شطرنج همدان، عنوان قهرمانی را کسب کرد.
در این مسابقات که با شرکت 64 شطرنجباز و در یازده دور با زمان 10 دقیقه برای هر بازیکن و دو ثانیه پاداش برای انجام هر حرکت به میزبانی خانه شطرنج همدان برگزار شد، احسان قائم مقامی با 10 امتیاز عنوان نخست را کسب کرد و منوچهری با 9 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.
در این پیکارها امیر علی دلاوری نیز با 9 امتیاز و پوئن شکنی کمتر عنوان سوم را به دست آورد و سینا کوروند با هشت امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.
داوری این مسابقات برعهده هادی حیدریان و شهناز ذوالقدر بود.
7520/6993

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مسابقات سریع شطرنج جهان -احسان قائم مقامی -کارلسن