ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



كشتی گیر كرمانشاهی در مسابقات بین المللی آذربایجان صاحب مدال برنز شد


منصور كیانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: رقابت های بین الملی كشتی جام فدراسیون كشتی آذربایجان در بخش آزاد شب گذشته به پایان رسید و عظیمی كشتی گیر وزن 42 كیلوگرم كشورمان توانست به مدال برنز این رقابت ها دست یابد.
وی افزود: عظیمی در دیدار مقابل فینال مغلوب حریفی از آذربایجان شد تا از صعود به دیدار فینال بازماند اما در دیدار رده بندی مقابل حریف دیگری از آذرابجان قرار گرفت و توانست با برتری 9 بر 6 مدئال برنز را از آن خود كند.
كیانی یادآور شد: علی عظیمی از كشتی گیران آینده دار كرمانشاه است كه می تواند در صورت توجه بیشتر مدال های جهانی را نیز كسب كند.
دبیر هیات كشتی كرمانشاه یادآور شد: تیم ملی كشتی آزاد نوجوانان كشورمان در رقابت های بین المللی كشتی جام فدراسیون آذربایجان با كسب چهار مدال طلا، پنج نقره و 4 برنز و كسب 85 امتیاز بو با یك امتیاز كمتر نسبت به میزبان به مقام نایب قهرمانی رسید.
7458/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پیروزی محمدی مقابل آذربایجان و کسب مدال برنز (۶۵kg)