ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دست نشان:هوادارن آبادانی باردیگر با فوتبال آشتی كردند


به گزارش ایرنا نادر دست نشان عصر دوشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های نفت آبادان و شهرداری اردبیل افزود: پیروزی مهم و درخشانی كسب كردیم و این پیروزی را مدیون تماشاگران آبادانی هستیم.
وی اظهار داشت: در بازی امروز تماشاگران با حضور قابل تمجید خود، بار دیگر با تیم صنعت نفت آشتی كردند و حس عجیبی در ورزشگاه ایجاد كردند.
سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: تیم شهرداری اردبیل برابر ما بسته بازی نكرد زیرا برای فرار از خطر سقوط نیاز به سه امتیاز این دیدار داشت.
دست نشان تصریح كرد:خوشحالم از اینكه بازیكنانم برابر شهرداری اردبیل با اینكه گل های زیادی زده بودیم، برای گل زدن اشتیاق داشتند.
وی ادامه داد: با این پیروزی و با توجه به نتایج به دست آمدم امیدهایمان برای صعود افزایش یافت اما دو بازی بسیار سخت پیش رو دایم.
سرمربی صنعت نفت گفت: در دو بازی باقیمانده باید با همین روحیه به میدان برویم تا شش امتیاز مهم برای صعود به لیگ برتر را كسب كنیم.
*********
احد شیخ لاری سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل نیز در این نشست خبری گفت:بازی بسیار سختی بود و ما اشتباهات زیادی مرتكب شدیم.
وی اظهار داشت: امروز صنعت نفت هر چه گل به سمت دروازه ما زد، وارد دروازه ما شد حتی از فاصله 35 متری هم دروازه ما را باز كرد.
سرمربی شهرداری اردبیل افزود: برای فرار از منطقه خطر نیاز به پیروزی در این دیدار داشتیم و روی نقاط ضعف و قوت نفت هم كار كرده بودیم اما بازی هجومی و بدون نقص نفتی ها اجازه نداد ما به دروازه آنها نزدیك شویم.
شیخ لاری تصریح كرد: تماشاگران آبادانی امروز بخوبی از تیم خود حمایت كردند اما جای تعجب است كه با پیروزی درخشان تیمشان به سوی ما اشیاء پرتاب كردند.
وی گفت: در هیچ جای كشور ندیدم تماشاگران تیمی كه پیروز میدان است تیم بازنده را این گونه مورد حمله قرار دهند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز در هفته سی و ششم لیگ برتر كشور با پنج گل میهمانش شهرداری اردبیل را شكست داد و با 58 امتیاز به رده سوم جدول رده بندی لیگ دسته اول كشور قرار گرفت.
7104/6125**1565

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آبادانی به دست ائمه