ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تاج: بخاطر شرایط جسمانی‌ام به ژاپن نرفتم/ نظرمان را به فدراسیون در مورد کریمی اعلام کردیم


به گزارش خبرگزاری فارس،مهدی تاج در بین دو نیمه بازی استقلال و صبای قم در جمع خبرنگاران گفت: بازی‌های لیگ این هفته پنجشنبه و جمعه است ولی تماشاگران این بازی به 10 هزار نفر نرسیده است و فقط بخشی از برنامه‌های لیگ پنجشنبه و جمعه نبود. به خاطر بازی‌های تیم ملی و امید مجبوریم بخشی از بازی‌های لیگ را در وسط هفته برگزار کنیم.

وی با انتقاد از صحبت‌های برخی بازیکنان علیه سازمان لیگ، گفت: تعجب می‌کنم برخی از بازیکنان وکاپیتان‌های تیم‌ها در مورد برنامه لیگ نظر می‌دهند. سازمان لیگ در هیچ جای دنیا به بازیکن برنامه لیگ را ابلاغ نمی‌کند و به مدیران باشگاه‌ها برنامه ابلاغ می‌شود. باشگاه‌ها هم با تقویم دوم پیشنهادی سازمان لیگ موافقت کردند.

تاج در مورد میزبانی راه آهن از پرسپولیس در ورزشگاه شهر قدس، گفت: تلاش کرده‌ایم میزبانی به باشگاه‌های میزبان داده شود تا ورزشگاه‌ها خالی نباشد و پر شود و این حق میزبان است که در ورزشگاه خودش به مصاف حریفان برود. سازمان لیگ فقط در صورتیکه ورزشگاه استاندارد نباشد می‌تواند مخالفت کند. شورای تامین استان با این میزبانی موافقت کرد و بلیت فروشی هم انجام می شود.

رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه سایپا هم در ورزشگاه دستگری با استقلال و پرسپولیس بازی می‌کند، گفت: بازی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی تایید نشد و شورای تامین در گذشته این مسابقه را تایید نکرد.

وی در مورد تغییر برنامه‌های لیگ در دو هفته از لیگ،؛ گفت: برنامه هفته شانزدهم و هفدم لیگ برتر یک تغییر جزییی داشت که آن هم بخاطر برنامه تیم امید بود. تیم امید با باشگاه‌ةا همکاری داشت و ماهم این تغییر جزیی را داشتیم.

 رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه منصوریان گفته جوانگرایی در لیگ پیشنهاد او بوده گفت: بله یکی از پیشنهاد دهندگان منصوریان بود. جلالی هم پیشنهاد داد ما با گروه‌های مختلفی صحبت کردیم. خود کی‌روش هم در این مورد پیشنهاد داد.

وی در مورد تعامل با تیم امید گفت: تعامل خوبی با تیم امید داریم و دعا کنید بعد از 40 سال تیم امید المپیکی شود. سازمان لیگ هر آنچه از دستش برمی‌آمد انجام داد و صدا و سیما هم یاری کرد.

تاج در مورد صندلی گذاری طبقه دوم ورزشگاه آزادی گفت: صندلی‌گذاری ورزشگاه آزادی باید انجام شود و ورزشگاه آزادی باید بازسازی شود و می‌دانم مدبر زحمت می‌کشد و جای تقدیر دارد. در بودجه هم کمک می‌کنند. تلاش می‌شود طبقه دوم ورزشگاه آزادی تا شروع لیگ قهرمانان آسیا صندلی گذاری شود.

رئیس سازمان لیگ در مورد سفرش به ژاپن برای جام باشگاه‌های جهان گفت: امشب قرار بود به ژاپن بروم.  ژاپنی ها بلیت و هتل داده بودند و از ژاپنی‌ها تشکر می‌کنم وامشب باید می‌رفتم تا چهارشنبه اینده می‌ماندم و سفر طولانی بود و با توجه به وضعیت جسمانی‌ام ریسک بود و به این سفر نرفتم. قرار بود در مراسم برترین‌های ژاپن و فینال جام باشگاه‌های جهان هم حاضر شوم.

وی در مورد تعطیلی یک ماه لیگ گفت: برنامه لیگ اعلام شده و یک ماه تعطیلی هم بخاطر نیم فصل لیگ است.

تاج درمورد اخراج اشتباه بازیکن استقلال گفت: هنگام اخراج نبودم. در مورد داوری باید اهتمام و صبوری کنند و صبایی‌ها هم اعتراض‌هایی در مورد گل دارند و دوستان صبا هم اعتراض دیگری داشتند و هر کسی اعتراض خاص خودش را دارد. باید صبوری کنیم و کار خودمان را انجام بدهیم.

وی در مورد اعتراض سیاه‌جامگان و صبا به خاطر رای بهزاد کریمی گفت: رای کمیته انضباطی بود. ما نامه‌ای به کفاشیان نوشته‌ایم و مفاد نامه را نمی‌گوییم و نظر کارشناسی خودمان را به کفاشیان اعلام کردیم ولی مفاد نامه را نمی‌گویم. رای صادر شده و ما نمی‌توانیم رای را اجرا نکنیم. صلاحیت نظر دادن را داریم. سازمان لیگ می‌گوید بازیکن به محض اینکه سرباز می‌شود باید به سربازی برود معنی خاص خودش را دارد و به محض پایان سربازی هم می‌ تواند به باشگاه اولش برگردد. اول و آخرش باید با هم مقایسه شود. تعریف داریم و این را برای کفاشیان نوشتیم البته حرف کمیته انضباطیی درست است. آئین‌نامه باید به گونه‌ای نوشته شود که نیازی به تفسیر نداشته باشد. اگر بازیکن سرباز برای تیم سابقش بازی کند بازی 3 بر صفر می‌شود. فیفا هم ائین‌نامه ما را تایید کرد.

وی در مورد بازی استقلال و تراکتورسازی گفت: هیات فوتبال تبریز کارهای خودش را انجام می‌دهد و کمیته داوران هم کار خودش را می‌کند.

تاج در مورد رده بندی لیگ ها در آسیا گفت: ما بالاتر از ژاپن هستیم اما این کشور نقطه استاندارد آسیاست ولی آنها میانگین های جمعی را حساب می‌کنند و می‌گویند لیگ یک کشور چندم است. زمانی لیگ ما ششم بود. وضع ما در آینده نمی‌تواند خوب باشد به خاطر اینکه پول نیست. دنبال باشگاه‌هایی هستیم که رقابت یکسان نیست. باشگاه قطری بازیکنی 25 میلیون دلار خرید است ولی بازهم باید به غیرت این باشگاه‌ها دست مریزاد گفت که می‌روند و نتیجه هم می‌گیرند.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/IQP80Z


ویدیو مرتبط :
دیدار تاج با ریاست فدراسیون فوتبال ایتالیا